{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
751 visninger | Oprettet:

Baby indlagt... {{forumTopicSubject}}

Min stakkels lille Baby er blevet indlagt =(

Det var ellers gået så fint med ham - han tog godt på og virkede frisk, men pludselig er han blevet helt 'flad' - han ligger bare stille hen og vil hverken spise eller drikke. Han øjne er sunket helt ind i hovedet (eller sådan ser det i hvertfald ud) og han reagerer slet ikke på noget....

Dyrlægen har lagt ham i drop og på varmepude og vil tage nogle røngtenbilleder og diverse andre prøver. Nu må vi bare håbe på at det ikke er FIP som hos hans kuldbror.

Men det er godt nok hårdt at se ens glade lille Baby synke helt ned så hurtigt!

Måtte bare lige ud med det......

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Baby indlagt...
  • #1   10. okt 2006 Åh det er jeg ked af Diva... Sender dig lige et stort kram..... stakkels baby... jeg ++++ fingre for din Baby....

Naja

• #2   10. okt 2006 Åhr stakkels lille Baby.. Håber sådan det kommer i orden.. Føler med dig.. Det er så vildt hvad mennesker kan gøre mod dyr, de burde spærres inde.. Men godt at der er sådan nogle som dig.. Håber Baby klarer den..

• #3   10. okt 2006 Mange tak skal i have.... =)

De er slet ikke sikre på hvad det er, men vil hverken udelukke FIP eller kattesyge, hun starter dog med at tage et par røngtenbilleder for at se om det kan være et eller andet han er kommet til at sluge - men hun siger at det kan være mange ting så det er bare at vente at og se....

• #4   10. okt 2006 Åhh nej Diva jeg føler virkelig med dig, det er bare så forfærdeligt når ens lille mus bliver syg.. jeg var også ved at gå i panik da Kazoo blev syg, han er heldigvis kommet sig helt igen.

jeg krydser fingre for at Baby kommer sig.

Knus Nadja

• #5   10. okt 2006 Mange tak for alle jeres tanker og krydsede dele - det er rart at kunne komme lidt ud med det herinde =)
    Nu får vi nok bare mere brug for det for jeg har lige talt med dyrlægen som ikke rigtig kunne finde noget på røngtenbillederne - der var lidt, men det kunne lige så godt være luft i tarmene eller lignende... Selvom de havde lagt ham i drop osv har han slet ikke fået det bedre så selvom hun evt kunne prøve at sprøjte (det der stof jeg selvfølgelig ikke lige kan huske hvad hedder) ind i ham for bedre at kunne se noget på billederne, så synes hun at han var alt for sløj til at hun ville vente til i morgen og spurgte om det var ok hvis hun prøvede at åbne ham. Det er vel egentlig det bedste, også mht hvis det skulle være FIP eller??
    Så nu skal mit lille pus simpelthen åbnes....altså.
    Hold op hvor man føler sig magtesløs når man slet ikke kan gøre andet end at sidde og vente....

Hun vil ringe til mig så snart der er nyt, og så skal jeg selvfølgelig nok holde jer opdateret =)

• #6   10. okt 2006 jeg kan kun sige en ting..... mad og væske hver time..... har været ude for det samme.... 4 døgn med væske og mad hver time... og i mellemtiden sove og få varme.... og min lille celinea lever igen..... (tak for rådet fra rude dyreklinik) jeg troede heller ikke mine egne øjne... men var sandt....

• #7   10. okt 2006 *giver en kæmpe omsorgsfuld krammer, da jeg ved hvor lidt ord hjælper*
    Jeg er så ked af at du, og bestemt også din lille baby skal igennem det her.
    Jeg vil sende alle mine bedste energier, og en masse overskud til jer begge. - Jeg ved hvor hårdt det er at være i dit sted, og man bare ikke kan gøre en disse ved det. Man kan kun vente på at få svar.

Tanker og varme knus herfra.

• #8   10. okt 2006 hvilken opdrætter............ !

Britta: nej har ikke fulgt det hele.... men en ting er sikkert..... den opdrætter er skyld i vi andre får et dårligt ry.... og det burde stoppes......

• #9   10. okt 2006 Selvfølgelig også held og lykke herfra..... ved godt at ord nok ikke hjælper her...... men vi viser da alle sammen at vi tænker på dig og lille baby......

Og se så og få gjort noget ved den opdrætter.....

• #10   11. okt 2006 Hej alle

Endnu engang mange tak for jeres søde ord =)

Jeg talte med dyrlægen i går aftes der sagde at selve operationen gik fint. hun tør ikke love at han klarer den endnu men holder ham under observation og håber på at kunne give mig et bedre svar i dag - men det var heldigvis ikke FIP!.....

• #11   11. okt 2006 Okay, det var da altid noget at det ikke var fip! Du må bare glæde sig over de små ting.. Krydser fingre..

• #12   11. okt 2006 Hej alle

Jeg ville bare lige fortælle at vores lille Baby er kommet hjem - endelig! =)

Jeg blev godt nok lidt bekymret da dyrlægen tidligere i dag sagde at jeg nok ikke fik ham hjem igen =/ blev dog mere rolig da jeg fandt ud af at det var fordi at han havde charmet sig ind på allesammen som havde haft ham på skulderen da de vaskede op og hygget med ham i receptionen.... Ikke at jeg ikke værdsætter lidt humor, meeeen smiley *g*

Han har fået renset tarmen ud da han åbenbart ikke har kunne fordøje maden ordenligt men han skulle gerne blive helt god igen. Hun sagde at man sagtens kunne forvente en masse små svagheder hos dem da de bar tydeligt præg af ikke at have haft en optimal opvækst og spurgte om opdrætteren udelukkende fodrede med Netto's den billige....
    Som jeg skrev tidligere, er jeg bare lettet over at det ikke var FIP, men hun har taget en masse prøver alligevel - så er man sikker på ikke at få en overraskelse om et par uger hvis der nu pludselig skulle være mere galt....
    Ja, billige katte kan man ikke påstå at det er *g* Men vi er bare glade for at have vores lille pus hjemme igen! Vi har ligget og puttet med ham de sidste par timer og jeg tror at han er glad for at være hjemme for han har spundet konstant siden han kom hjem *g* og han er selvfølgelig blevet kysset og vasket af de andre to =)

Nu håber vi bare på at de sidste prøver ikke viser noget, så vi kan begynde at slappe af og bare nyde vores små missere....

Mange tak for jeres krydsede fingre - de hjalp! *S*

• #13   11. okt 2006 Britta; Hun kunne se lidt på billederne, men det kunne lige så godt være luft eller afføring....
    Hun sagde at hun kunne sprøjte noget ind i ham og tage et par nye billeder for bedre at se hvad det var, men så skulle hun vente til dagen efter og det var han for sløj til, så hun åbnede egentlig for at se hvad det var i tarmen og samtidig kunne hun så udelukke det andet =)

• #14   11. okt 2006 tak skal i have =)

I kan også tro at vi er lykkelige...!
    Sidder med min lille mus på skødet lige nu, mens han selvfølgelig kigger på mig med et meget tilfreds smil ala - "ps, jeg ved godt at jeg er en charmetrold så det er bare med at nusse igennem for ellers har jeg op til flere kandidater derude" nå ja - det er jo heller ikke ligefrem fordi at man kan lade være med at kysse og kramme det lille myr *G*

• #15   11. okt 2006 Ja det er ikke så slemt.... han er heller ikke så skaldet som jeg havde frygtet lidt*g* Men det ser rigtig pænt ud =)

• #16   11. okt 2006 Nej hvor er det dejligt at høre han er hjemme igen... Jeg håber han kommer sig hurtigt.

Knus Nadja

• #17   12. okt 2006 Tillykke med den veloverståede tur hos dyrlægen indtil videre..... håber at den lille mitter får det godt.... og kan forstå han nyder livet nu....

knuz Christa

Kommentér på:
Baby indlagt...

Annonce