756 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Den blå kop
Den blå kop
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 11

Indfange kat Indfange kat

Hej.

Jeg har en indekat, som min svigermor har lukket ud /:

og nu har hun været ude i snart 14 dage.
Vi kan ikke komme til hende, men hun er i området, men jeg vil selvfølgelig gerne have min kat ind igen.

vi har sat vand ud til hende, og døren står åben hver aften, så hun kan komme ind og få mad, men vi kan desværre ikke nå at lukke døren.

Vi har forsøgt med fælde, men hun kan åbne den inde fra /:

Da hun var inde var hun en meget kontaktsøgende kat, kom altid når man kaldte, og i det hele taget meget glad for mennesker, men nu er hun altså meget skrænt og kommer ikke.

Min kæreste og jeg har brugt timer, på bare at side i gården hvor hun opholdete sig, og det er også okay, men bare hvis vi trækker vejret lidt højt løber hun.

Vi har haft en ude, og der er ingen dårlige energier, og katten sender ingen negative energier afsted og er heller ikke kommet til skade.

Den eneste ændring er at vi har fået en kat mere, og de er kommet super godt ud af det med hinanden, legede sammen, og lå sammen på sofaen og i sengen sammen med os.

Mange hilsner en meget bekymret kattemor

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Have mand 500 kr.
  • Nedtagning af ladeboks 1.000 kr.
  • hækklipning 1.490 kr.
  • Installation af vaskemaskine og tørretumbler 1.500 kr.
  • Rulle en rullegardin op 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indfange kat
  • Den blå kop
    Den blå kop Tilmeldt:
    maj 2015

#2   4. aug 2016 Hun er blevet skudt flere gange >:(>:(>:(

• Den blå kop
    Den blå kop Tilmeldt:
    maj 2015

#4   4. aug 2016 Altså min svigermor fordi hun har lukket katten ud.

• Den blå kop
    Den blå kop Tilmeldt:
    maj 2015

#6   4. aug 2016 Hun er neutraliseret, chippet og tusset i øret smiley

• Den blå kop
    Den blå kop Tilmeldt:
    maj 2015

#7   4. aug 2016 Andet ville være uforsvarligt med alle de herreløse katte vi har i dk

• Den blå kop
    Den blå kop Tilmeldt:
    maj 2015

#9   4. aug 2016 Nok er killinger søde , men der er rigeligt at dem.

Vores killing bliver også vejet jævnligt så snart hun vejer 2 kg skal hun ordnes også.

Og mange tak, glæder mig til hun kommer hjem igen

• #10   4. aug 2016 den fælde du har haft lånt, er det en rigtig kattefælde? for katten burde ikke kunne komme ud af den
    har arbejdet på kv i mange år, og vi måtte ind imellem låne vores fælder ud til folk som dig. det ene sted endte de med at låne den 3 gange inden de fik styr på katten. deres startede med et indbrud, så smuttede han under ud af løbegården, og det samme skete 3 gange. og hver gang var det det samme problem. de så ham, men kunne ikke komme til ham. så det eneste som hjalp var vores kattefælde.

så mit forslag vil være at finde en god kattefælde i metal som den ikke kan komme ud af igen.

og ellers må du ud hver aften og kalde. du skal gøre der når der er mest ro i området, og det skal helst være "madmor" altså den som hun er mest knyttet til. tag noget med som lyder af mad. altså noget hun forbinder med mad.
    og så skal alt foregå i et stille og rolig tempo. tag evt en transportkasse med ud

det er samme dør som hun er komme ud af, som I prøver at få hende ind af ?

det ville have været godt hvis i havde noget af hendes grus som i kunne have smidt i området omkring huset, sådan at hun kunne følge sig lidt hjemme.

og så et godt råd. få hende lige tjekket når hun kommer hjem. indekatte har ikke det så godt med at være ude, når de ikke er vant til det

• Den blå kop
    Den blå kop Tilmeldt:
    maj 2015

#11   4. aug 2016 Det er en mår fælde vi har lånt.
    Hun er i området vi ser hende dagligt..
    At kalde virker ikke så snart hun gøres opmærksom på at vi har set hende løger hun.
    Ja samme dør står åben hver aften.
    Vi har dog galt åbnet have dørene når vi har set hende i haven.

Hun skal klart forbi dyrlægen

• Den blå kop
    Den blå kop Tilmeldt:
    maj 2015

#12   8. aug 2016 Nu har hun været ude, i 14 dage );

Fandt dog ud af at min svigermor har givet hende et venligt puff med sin fod for at få hende ud da hun ikke ville gå selv

• #13   9. aug 2016 prøv at få fat i en kattefælde. ligesom dem kv bruger. har fange.t en del katte, både via kv og en kat hos mig selv. jeg har ikke oplevet at nogen kat har kunne smutte ud.
    prøv evt at kontakte kattens værn, for at hører hvor du kan låne en rigtig god fælde. måske de også har nogle gode råd.

din svigermor kommer vel ikke indenfor næsten gang?
    har selv 14 indekatte, og har sat låger op sådan at de ikke kan komme ud. har vi mange gæster/eller bestemte gæster, ja så bliver de lukket ovenpå, og døren låst

Kommentér på:
Indfange kat

Annonce