Når katten kradser i sofaen Når katten kradser i sofaen
Jeg havde Mitzi til dyrlægen i torsdags. Da jeg stod ved skranken, så jeg en reklame for Feliway. Der stod bl.a at det kunne bruges, hvis katten hvæsser kløer i møblerne. Og det gør hun Nogle der har brugt Feliway til dette? Jeg fik at vide, at det kunne skyldes stress eller kedsomhed. Har haft katten i snart 3 år, og den har altid gjort det. Det er især armlænene og der står derfor et kradsetræ på hver side. De bliver også brugt. Har en aktiv kat, der er glad for gæster og sin ejer
, men derfor kan det måske alligevel være stress eller kedsomhed? Det første kradsetræ væltede ind imellem, når katten kom springende, så har egentlig tænkt, den valgte sofaen, fordi den står fast. Mitzi er en stærk lille britte, og har da fået at vide ved dyrlægebesøg mere social end normalt for britter
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.144
Du må lære ham at der nu er trygt i træet, altså lege drillepind med ham op og ned af træet, så skulle det blive bedre, for han bliver jo aktiveret
Mine har så både deres træ, og hylder på vægen, og 4 minder krassedimser, en ved de fleste døre, og ved udgangene, men Røde sætter stadig kløerne i dørkamen, for at fortælle han vil ud, og i min stol, når han vil kæle, eller fortælle mig noget
apr 2014
Følger: 1 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 17 Svar: 183
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.011
apr 2014
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.011
prøv evt også at køb nogle papkradsetræer hvor de skal bruge det vandret. mine elsker dem, og de er rimelig billige. zooplus har rigtig mange
køber også mine hos det engelske petplanet
http://www.petplanet.co.uk/category.asp?dept_id=5860
især nu hvor pundet er billigt. de har super mange gode ting, også nye ting. Og det tager ca 1 uge inden det kommer.
apr 2014
Følger: 2 Følgere: 19 Katte: 1 Emner: 52 Svar: 944
apr 2014
Når katten kradser i sofaen