609 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

Kattebakke, lugtgener Kattebakke, lugtgener

Hej alle katte elskere !

Jeg har haft en stor kattebakke med lå til, men jeg endte simpelhen med at tage låg af, fordi at det endte med at hele min lejlighed kom til at lugte fælt trods, at der blev skiftet hverdag og der var de der filter i låget. Jeg er nu fri for at det hele lugter af kattelort/tis, men tror det var fordi det blev indkapslet ved det ikke, men nu har jeg desværre bare det problem, at der er kattegrus udover det hele. Har i nogle gode ideer til hvad man kan gøre? Jeg har en kattebakke, hvor der skulle være ''høje'' kanter på, men det hjælper ikke :S?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kattebakke, lugtgener
  • #1   6. sep 2016 et godt råd: køb noget andet grus

jeg har 8 bakker, og 14 katte, og bruger golden grey master. du kan ikke lugte mine bakker. de bliver tømt en del gange, og bliver vasket hver 2. uge. de bliver dog også tørt af hver dag - man bliver arbejdsskadet af at være på internat smiley

jeg har tilmed en åben bakke, og den lugter hellere ikke

grus på gulvet, DET har jeg. har nemlig en kat som elsker at lege med grus - når det ligger på gulvet....

Kommentér på:
Kattebakke, lugtgener

Annonce