{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
399 visninger | Oprettet:

Syg Pjevs igen {{forumTopicSubject}}

Dårlig mave
det har han haft før. Han sover så meget og passer sig selv. Han er meget sløv, døsig og hvis man nusser ham hvæser og knurrer han ad os.
Han er på kur på 2. dag, a38/ris og fiskeboller.
Dyrlægen mente det var bedst som killing men det somom det ikke rigtigt hjælper ham nu.
Inden han røg på kuren spiste han normalt som han pjejer men syg er han stadig.
Hans øjne er sløve og trætte at se på og han virker bare somom han ikke gider leve mere.
nogen gode ideer??

ps hjælpeadmin havde ikke behøvet at slette indlægget bare ændre navnet. men ok

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Syg Pjevs igen
  • #1   28. okt 2006 jah, ved det jo godt, men det er så længe siden jeg har været herinde og tænkte ikke på andet end at få lidt hjælp fra kattemenneskerne herinde..
    Undskyldte da også og så håbede jeg jo at I ville hjælpe
    smiley

• #2   28. okt 2006 under alle omstændigheder ser det ikke ud somom nogen har nogen ideer.. trist.
    er bare så ked på Pjevs' vegne lige nu

• #3   28. okt 2006 Det kunne da godt lyde rigtigt.
    Nej har ikke kunnet opdrive en åben dyrlæge i dag indenfor en dagsrejse. (har ikke bil)
    Må se at ringe rundt igen i morgen og håbe nogen har åbent... kan ikke lide når dyr har det skidt.

• #4   28. okt 2006 den nærmeste er sorø eller køge.
    har haft fat i vagten. bor så langt på landet at folk herude bare vrider nakken på katten hvis den er syg. men det kan jeg altså ikke.
    Har mulighed for at låne bil i morgen tidlig så håber at lillemissen kan klare den så længe vil ikke besværlige ham med en gåtur på over 5 km i et bur før jeg rammer offentlig transport. og så måske 2-3 timer inden jeg er fremme. så hellere lade ham ligge stille og slappe af til i morgen og klare transporten på 20 min.

• #5   28. okt 2006 kan godt se det fra jeres synspunkt også.
    var nu også bare mest interesseret i noget der kunne hjælpe ham så man fik det bedre, ikke en lektion i om han skal til læge eller ej, for det SKAL han..

• #6   28. okt 2006 har ikke et termometer så nej det må jeg sige det har jeg ikke

• #7   28. okt 2006 han drikker og spiser altså normalt.

• #8   28. okt 2006 så tvivler på dehydrerer.

• #9   28. okt 2006 HEY
    I får mig til at virke som den ONDE MAND... har altså forsøgt alt hvad jeg om muligt kan for at komme af sted i dag...

• #10   28. okt 2006 Tina
    Ja netop, har talt med dem også
    men håbede nogen af jer kloge herinde kunne gøre ventetiden bedre for ham..

• #11   28. okt 2006 Okay, tak Britta og Mai-Briit.
    er bare så ked af jeg ikke kom af sted i dag da jeg havde muligheden.
    Ville bare ikke udsætte ham for en hård transport når han nu kunne ligge herinde i varmen til i morgen og få en behagelig transport..
    taxa er desværre udelukket men forstår jeres pionte

• #12   28. okt 2006 Ja faste 2 dage og så på kuren sagde dyrlægen forleden. hun ville ikke engang se ham.. fortryder jeg ikke spurgte en anden læge med det samme.

Hmm men tak for rådene, ser at komme af sted hurtigst muligt i morgen, lige nu ser han ud til at slappe af og nyde tilværelsen trods alt.

• #13   28. okt 2006 smiley tark

• #14   28. okt 2006 Jacob B. Ikke nogen mad et døgn og så meget at drikke som katten har lyst til. Så antibiotika af dyrlægen på mandag. Min dyrl. sælger også foder til sarte maver, som f.eks. min vildkattekill. har været på. Han var rigtig dårlig da vi startede kuren min er nu helt frisk og spiser alm . kattemad uden problemer.
    Vi startede op med bare en liulle smule ad gangen at spise, og hvis maven holdt så efterhånden mere og mere. Nu har de adgang til foder hele døgnet.

Kommentér på:
Syg Pjevs igen

Annonce