399 visninger
|
Oprettet:
Syg Pjevs igen {{forumTopicSubject}}
Dårlig mave
det har han haft før. Han sover så meget og passer sig selv. Han er meget sløv, døsig og hvis man nusser ham hvæser og knurrer han ad os.
Han er på kur på 2. dag, a38/ris og fiskeboller.
Dyrlægen mente det var bedst som killing men det somom det ikke rigtigt hjælper ham nu.
Inden han røg på kuren spiste han normalt som han pjejer men syg er han stadig.
Hans øjne er sløve og trætte at se på og han virker bare somom han ikke gider leve mere.
nogen gode ideer??
ps hjælpeadmin havde ikke behøvet at slette indlægget bare ændre navnet. men ok
mar 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 10 Svar: 50
Undskyldte da også og så håbede jeg jo at I ville hjælpe
mar 2006
er bare så ked på Pjevs' vegne lige nu
mar 2006
Nej har ikke kunnet opdrive en åben dyrlæge i dag indenfor en dagsrejse. (har ikke bil)
Må se at ringe rundt igen i morgen og håbe nogen har åbent... kan ikke lide når dyr har det skidt.
mar 2006
har haft fat i vagten. bor så langt på landet at folk herude bare vrider nakken på katten hvis den er syg. men det kan jeg altså ikke.
Har mulighed for at låne bil i morgen tidlig så håber at lillemissen kan klare den så længe vil ikke besværlige ham med en gåtur på over 5 km i et bur før jeg rammer offentlig transport. og så måske 2-3 timer inden jeg er fremme. så hellere lade ham ligge stille og slappe af til i morgen og klare transporten på 20 min.
mar 2006
var nu også bare mest interesseret i noget der kunne hjælpe ham så man fik det bedre, ikke en lektion i om han skal til læge eller ej, for det SKAL han..
mar 2006
mar 2006
mar 2006
mar 2006
I får mig til at virke som den ONDE MAND... har altså forsøgt alt hvad jeg om muligt kan for at komme af sted i dag...
mar 2006
Ja netop, har talt med dem også
men håbede nogen af jer kloge herinde kunne gøre ventetiden bedre for ham..
mar 2006
er bare så ked af jeg ikke kom af sted i dag da jeg havde muligheden.
Ville bare ikke udsætte ham for en hård transport når han nu kunne ligge herinde i varmen til i morgen og få en behagelig transport..
taxa er desværre udelukket men forstår jeres pionte
mar 2006
Hmm men tak for rådene, ser at komme af sted hurtigst muligt i morgen, lige nu ser han ud til at slappe af og nyde tilværelsen trods alt.
mar 2006
sep 2006
Følger: 4 Følgere: 4 Katte: 4 Emner: 84 Svar: 583
Vi startede op med bare en liulle smule ad gangen at spise, og hvis maven holdt så efterhånden mere og mere. Nu har de adgang til foder hele døgnet.
Syg Pjevs igen