{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.180 visninger | Oprettet:

Pernille S
Pernille S
Tilmeldt:
17. jul 2016
Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 4

Nylig steriliseret kat stjæler killing {{forumTopicSubject}}

Jeg har lille burmeser Miv som i mandags blev steriliseret. Hun var i sin løbetid sluppet ud og havde derfor fostre i maven som nu er fjernet. Problemet er at min huskat (SIF) har 1 enkelt killing som Miv har set sig lun på. Hun vil tage den. Til trods for hun bliver sat på plads af Sif. Hun dukker bare hovedet og kravler roligt op i kassen til dem. Jeg har skilt dem ad, men Miv er helt bims og kalder på killingen. Det er jo vildt synd for hende, da det ligner hun tror det er hendes killing. Hvad gør jeg?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nylig steriliseret kat stjæler killing
  • #1   5. okt 2016 Hvis hun ikke stjæler den og mor tillader en pleje tante, kan hun endda give mælk.
    Jeg har kendt/ mødt flere bimsemødre som har haft deres kuld sammen, eller at en medkat har hjulpet med killingerne, så med mindre du kan se, at det går galt, ville jeg lade dem finde ud af det selv.
    Men det er dig som kan se hvordan kattene reagere smiley
    En skam der kun er en killing, for ellers havde er jo været nogen at dele ud af smiley


  • Pernille S
    Pernille S Tilmeldt:
    jul 2016

    Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #2   6. okt 2016 Missemor er i forvejen ikke fan af hende her. Missemor giver hende nogle slag og bliver vred, men da Miv ikke stopper med at hoppe derop og finder sig i slagene opgiver hun. Så hun får tildels lov og være der. Hun er bare meget påtrængende og vil slikke killingen i hovedet når den dier, og så får hun igen nogle slag.
    Jeg har aldrig set så målrettet en bims kat før. ??
    Nu har jeg lagt mig til og sove i stuen hos dem, og jeg må se om de finder ud af det. Håber hun kan lære og holde lidt afstand når spændingen har lagt sig.


  • #3   6. okt 2016 Der kommer nok nogle opdrættere på, som kan give dig andre råd smiley

  • #4   6. okt 2016 Jeg vil klart fjerne Sif ind til et sted hvor hun kan have fred og ro til sine killinger, du risikerer at hun går fra dem eller at mælken stopper.

  • Pernille S
    Pernille S Tilmeldt:
    jul 2016

    Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #5   8. okt 2016 Okay. Altså det ser ud til de har fundet ud af det nu. De ligger sammen i kassen med killingen imellem sig. Den dierer hos missemor og bliver passet op af Miv. Og det ser ud til de har lært og elske hinanden de 2 "mødre".
    Missemor vasker også Miv og de putter. Så for nu er der god vind.


  • #6   8. okt 2016 Det var da dejligt at de 2 fandt ud af sammen at passe den lille killing, det er klart det bedste udfald af situationen.
    Missemor skulle nok lige finde ud af at Miv ikke ville stjæle killingen men bare ville hjælpe og hygge. smiley


  • #7   8. okt 2016 Det er dejligt, at de fandt ud af det smiley

Kommentér på:
Nylig steriliseret kat stjæler killing

Annonce