{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.241 visninger | Oprettet:

Ændret adfærd efter neutralisering {{forumTopicSubject}}

Min hunkat er blevet steriliseret for nylig... Før hun blev det, var hun en meget stille kat der sov det meste af dagen væk. Hun lå helst på os, eller en varm radiator og bare råhyggede.

Nu er hun så blevet steriliseret og jeg skal love for at der er sket en ændring i hendes adfærd.
Hun render rundt og pludrer HØJT om hvad dagen har bragt hende (hvad enten vi har været ude eller hjemme) og sætter sig gerne midt på gulvet bare for at synge en sang fra de varme lande.
Det nyeste hit er at løbe rundt efter sin søster alt imens hun pludrer og skubber til hende, snuser hende i hoved og bagdel og frygtelig gerne vil kysse på hende og helst hele tiden.

Søsteren er lidt i panik over det og gemmer sig helst hvor hun kan komme til det - det er faktisk lidt synd. Det er en meget meget overdrevent social kat vi har fået ud af det her synes jeg, og det er ikke helt at foretrække :S

Hvad siger I?
Er der tale om en ny form for tilvænningsperiode, eller er det her hvad vi skal forvente fremover?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ændret adfærd efter neutralisering
  • #1   9. feb 2010 Hej.
    Jeg håber det er okay at jeg lige stiller et lille spørgsmål.
    Hvad koster det at få en kat neutraliseret ca?

    Mvh. Maria L


  • #2   9. feb 2010 Maria L : Det er meget forskelligt fra dyrlæge til dyrlæge , der er ikk andet for end at ringe rundt smiley Jeg fik neutraliseret i uge 4 og det kostede på Holstebro Dyrehospital 1630 kr. i det beløb var der penicilin til 10 dage , 3 dages smertestillende og fjerning af sting smiley

    Men det er altså meget forskelligt


  • fie L
    fie L Tilmeldt:
    jan 2009

    Følger: 1 Katte: 1 Svar: 2
    #3   11. mar 2010 Synes ellers det lyder hyggeligt med en pludrende kat, men kan godt se at det kan kræve lidt tilvending. Har ingen ide om det er sån hun vil agere fremover.
    Jeg er selv i dag kommet fra dyrlægen med min kat som er blevet steriliseret, indtil videre er der ikke meget forandring, men er jo også kun første dag.
    Men er spændt på om hun netop ændrer personlighed, jeg håber ikke at der forekommer en stor forandring, for er glad for hende som hun er:)
    Det kostede desuden 1090 for sterilisering, øremærkning, vaccination og ormekur. Jeg har fået smertestillende til 3 dage, og fjernelse af sting er med i prisen. Dette er i københavn hos dyrlægen i Ryesgade 100, København Ø.


Kommentér på:
Ændret adfærd efter neutralisering

Annonce