7.431 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 14 Svar

Kattehjul Kattehjul

Mit hjul kom igår - HURRA!
Jeg kan bare ikke vente med at få det samlet!
Min Akio er vokset op hos pdrætter som selv lavede deres hjul, men på det tidspunkt havde jeg allerede bestilt mit smiley
Jeg glæder mig som et lille barn til at se dem på det smiley

Hvad med jer? Kunne i nogensinde finde på at købe et hjul?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Ophængning af 3 billeder og et spejl 1.500 kr.
  • Samling av sofa 500 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Afmontering af gammel vaskemaskine + montering af ny (væg-gennemføring) 1.000 kr.
  • Udskifte kuglehane 843 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kattehjul
  • #1   31. okt 2016 Pas! Sofus ville nok være døden nær af skræk, måske Sofie ville prøve....

• *Berit *
    *Berit * Hjælpe-administrator

Følger: 5 Følgere: 494 Katte: 5 Emner: 5 Svar: 499
    #2   31. okt 2016 Tror det er godt til aktive katteracer smiley har du købt det herhjemme eller ? var det ikke hundedyrt ?

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.368
    #3   31. okt 2016 Koster ca 1550,00 kr her
    http://www.petplanet.co.uk/product.asp?dept_id=314&pf_id=67905

• #4   31. okt 2016 Næh jeg har katte, der nok kan aktivere hinanden uden at skulle bruge hamster hjul. smiley

• Janne.*

#5   31. okt 2016 Hvis katte bliver helt vilde med den og bruger den ca 10 gange daglig, mon der så er risiko for de kan få slid-gigt med tiden.? Ja jeg ved det ikke smiley

• *Berit *

#6   31. okt 2016 jeg tror risikoen er større for slidgigt,ved overvægtige og muskel fattige katte.tror faktisk den kunne være rigtig god,hvis altså man kan få sine katte til at bruge den,tror ikke det er alle der gider smiley

• #7   31. okt 2016 Jeg er vis på at nogle særligt aktive katteracer syntes det er fantastisk.
    Personligt syntes jeg det er mange penge og det er noget der tager meget plads, jeg tvivler på at nogle af mine ville syntes det var noget de Gad og derfor ville det være spild af penge.
    Men din har jo kendt det fra killing af og vil sikkert syntes det er fantastisk og så er det det jo, for det er jo katten der bestemmer om det er en god ide eller ej.

• Janne.*

#8   31. okt 2016 Berit, jeg er hverken overvægtige og muskel fattige, men har fået slidgigt i min ene hofte, så det er derfor jeg spørger. smiley Min den lille Sammie som fik sin hofte ud af led og havde smerter når han gik, legede helt vild da jeg fik ham, har aldrig set en kat der havde såå meget krudt i sig og som legede helt vildt til han stønnede, han kunne blive ved. Har en video hvor han leget med en boldt i en snor fra loftet. smiley

• *Berit *

#9   31. okt 2016 nej Janne man kan også få slidgigt med alderen,har jeg også noget af selv.
    det var så ikke det jeg mente,med katte mener jeg at det bedste for katten,er hvis den kan holdes nogenlunde i form,når vi taler indekatte,bare tænk at de sjældent får løbet eller noget,når de Ikke kommer ud,men det kræver selvfølgelig at katten er interesseret også smiley
    angående en så ung kat,må der have været noget med hans led,medfødt,for har selv haft meget aktive ungkatte her,uden deres led har taget skade smiley

• #10   31. okt 2016 Den er fra England, kostede mere end One Fast Cat hjulet - jeg kiggede meget på anmeldelser og synes ikke det var det værd da rigtig mange rapporterede at det væltede når de løb stærk og overfladen var lavet med noget billigt stads som med tiden fik kløerne til at sidde fast.
    Men efter jeg blev venner med folk som havde Bengalere, orientalere og andre racer (f.eks Maine Coon) så valgte jeg at kontakte distributøren af Malaysia Ferris Cat Wheel i England smiley hun har simpelthen været den bedste støtte.
    Jeg valgte et hjul, mest fordi de rigtigt nok ikke kan løbe rundt så meget (men det gør de nu alligevel haha) og originalt skulle Akio være alene, så jeg var meget bekymret for at han ville kede sig for meget og ikke få brugt sin energi

• #11   1. nov 2016 Æææh hvordan i alverden får man sin kat overtalt til det smiley har en fornemmelse at hvis jeg kom hjem med sådan en til Lakrids mis, ville han (hvis han da kunne tale) bede mig rende og hoppe. smiley

• #12   1. nov 2016 Haha, ja mange spørger jo - de fleste katte er nysgerrige nok til at prøve sig frem - ellers så kan man, ligesom mange har valgt, bruge en drillepind eller en laserpointer. Det skulle virke vældig godt! Jeg har faktisk aldrig hørt om en af de aktive racer som ikke ville løbe på hjulet fra hende. Hun sælger mest til opdræt så der er masser af erfaringer med hvem der vil løbe.
    Hendes egne Bengalere (hun var engang opdrætter) kunne godt finde på at skubbe hinanden af hendes hjul bare så de kunne løbe XD Nu har hun to i stedet, så løber de nærmest om kap.
    Den ene var virkelig sjov, hun ville gerne tage en video hvor hun vidste hvordan katten kom op på hjulet, men hver gang hun kom i nærheden af hjulet eller sågar bare kiggede på det - ja så drønede katten op på hjulet.
    Nogle kan godt lide at købe hurtigt - andre kan bare lide at gå derudad

• #13   1. nov 2016 JA, for hulen da.

Jeg kunne sagens finde på at købe et, men jeg mangler pladsen smiley
    Hvis man mangler ideer til at få katten i gang med så søg på Youtube, der er masser af videoer med disse løbehjul.

• Honey Dannica E
    Honey Dannica E Tilmeldt:
    aug 2022

Følger: 1 Svar: 1
    #14   23. aug 2022 Er der nogen der har et Canadian catwhell der ved hvordan man skiller det ad igen??

Kommentér på:
Kattehjul

Annonce