Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.
  • Shower sink water trap 1.000 kr.
  • Put a large tv up on a wall mount 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kattehjul
  • #1   10. sep 2014 Jeg har ingen erfaringer med det men nogen bengal katte kan godt lide det..

Det kan købes her i Sverige
    http://www.supercat.se/aktiverings-kattleksaker/catwheel.html

• #2   10. sep 2014 Jeg er nysgerrig på hvorfor du gerne vil have sådan et??
    Tænker der ville være langt bedre og billigere måder at aktivere katten på..

• #3   10. sep 2014 Jeg har en bengal og tror det kunne være en god måde at aktivere katten på. Men ja, det er ret dyrt. Så ville høre om der var nogen der måske vidste om der blev produceret en her i landet der kunne være lidt billigere. Den som muffins refererer til er vist importeret fra USA.

• #4   10. sep 2014 Den må da kunne være til at lave selv hvis man er lidt fingernem med metal, svejseapparat og en tønde der er skåret over..

Det er ikke noget jeg kunne finde på at bruge til min kat, men om en Bengal syntes det er sjovt skal jeg lade være usagt da jeg ikke kender racen godt nok..

• #5   10. sep 2014 # 1 fedt link smiley de har gode foder mærker og nyt legetøj smiley jeg har gemt siden, den skal lige ses igen smiley

• #6   10. sep 2014 jeg har lige set et program på animal og her var der en eller anden racekat, som havde fået at vide at den skulle tabe sig. ejeren kunne ikke få den til at lege, så hun havde købt sådan et løbehjul
    og jeg skal da lige love for at katten syntes den var sjov. Og det foregik flere gange om dagen. så katten havde jo så tabt sig det som den skulle

må nok sige at mine nok ikke lige gider. har dog set flere klip på youtub hvor katte bruger løbebånd i stedet for. altså et almindelig til mennesker. og de ser ud til at nyde det

• #7   11. sep 2014 Jeg har haft hamstere da jeg var barn og de havde naturligvis det klassiske hamsterhjul..
    Ideen med et hjul er vel fin hvis katten vil bruge den, eller i tilfælde hvor katten ikke rigtig gider lege som der også bliver nævnt.

Min diva tror jeg ikke ville bruge den - og slet ikke noget der er importeret (i hvert fald hvis jeg skal tro hendes reaktion på seneste indkøb af katte-burger-hule-seng) smiley men linket bliver også gemt hos mig for der var andre ting der loge skal lures på..

• #8   15. sep 2014 Torben
    Prøv at gå på YOUTube, der er flere videoer (både på dansk og engelsk), der anviser hvordan man selv kan lave et. smiley

Kommentér på:
Kattehjul

Annonce