Et par spørgsmål..(ormekur/foder) {{forumTopicSubject}}
Jeg var inde med begge katte ved dyrelægen i går. Gigi blev kastereret, øre tatoveret og vaccineret og Fleur fik et sundheds tjek og blev vacc. Hvornår må de få deres ormekur? Min dyrelæge glemte at oplyse míg om det. Tror nemlig Fleur har det og vil jo selvfølgelig have det stoppet hurtigst muligt.
Og så er Fleur meget tynd stadig og jeg var derfor ude for at købe noget andet killingefoder, royal canin baby cat, men hun er overhoved ikke interesseret i det, Gigis diæt mad er meget bedre i hendes øjne! Men mener jo så jeg læste noget herinde om at tynde katte tiltider har godt af diæt mad? Gigi har været for stor i lang tid og nu når han er kastereret må jeg jo gøre noget inden det går helt galt. Vi er ved at bygge om ovenpå, så vi har kun det nedenunder at bruge og har ingen rum hvor jeg kan adskille det. Og synes jo selvfølgelig det er synd hvis de skal gå uden mad mens vi er på arbejde... Nogen der har gode råd??
jul 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 3 Svar: 8
Ang.. ormekur, skal du til dyrlægen, eller i hvert fald kontakte dem...De kan få ormekur fra helt små af..
sep 2004
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 6 Svar: 551
Ved ikke helt om det var det, du mente med dit spørgsmål?
sep 2004
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 6 Svar: 551
Et par spørgsmål..(ormekur/foder)