{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
949 visninger | Oprettet:

Katten bruger ikke kattebakken...... {{forumTopicSubject}}

Vores kat er begyndt at tisse og skide (undskyld sproget) på gulvet.
Hun har været renlig nu i det år vi har haft hende, og hun er ude regelmæssigt, så hun kan få græs i maven til at gøre den i orden efter hårbolde.
Men jeg gider snart ikke vaske guld hver dag. Hun er godt nok træls.
Hun har hele huset at gå i. Så hun mangler ikke plads.
Håber nogle vil hjælpe mig. Jeg ved ikke ellers hvad jeg skal gøre, har prøvet at stille madskåle og lignende der hvor hun gør det...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Katten bruger ikke kattebakken......
  • #1   4. dec 2006 Jeg skifter selvfølgelig kattenbakken regelmæssigt, og der er ikke ændring i hendes foder, har fået det samme hele tiden

  • #2   4. dec 2006 Der er en hel del tidligere indlæg med gode råd, det kan være du kan finde noget der?

    Vask stederne med rodalon, det fjerner i hvert fald lugt..
    Man kan bruge forskellige ting til at holde dem væk, citron, gå-væk-spray, staniolpapir osv..

    Har du overvejet om hun måske kunne være syg? Nu ved jeg ikke hvordan hun opfører sig når hun gør det.
    Men jeg havde i en kort periode problemer med at Mea tissede på gulvet, det var så fordi hun havde blærebetændelse.. (Da jeg tørrede op så jeg at blodet var lettere lyserødt)


  • #3   4. dec 2006 Hun er ikke steriliseret og hun er faktisk i løbetid nu...

  • #4   4. dec 2006 Aeh, ja det er nok et rigtig godt bud på hvad det er!
    Få hende steriliseret med det samme hvis du alligevel ikke vil have killinger på hende, og ellers så giv hende p-piller indtil da (de er kun for en kortere periode da de har ret mange skadelige bivirkninger over længere tids brug)


  • #5   4. dec 2006 Okay

Kommentér på:
Katten bruger ikke kattebakken......

Annonce