{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.868 visninger | Oprettet:

Katten leger ikke? {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg lige knap haft Mille 1½ uge. Hun er faldet super godt til, og virker tryg i vores omgivelser. Hun vasker sig, spiser fint, bruger altid kattebakken og virker glad og tilfreds. Hun er 5år gammel. I år 2008 tog en ældre dame Mille med hjem, fra Inges kattehjem. Da hun skulle på plejehjem måtte hendes barnebarn (som også har kat) tage Mille til sig, til hun fandt den rette ejer. Så fandt jeg Mille på en annonce, og efter tlf og sms samtaler med midlertidige ejer, blev vi enige om at Mille ville passe godt ind her.
Det bekymre mig lidt at hun ikke vil lege med noget. Hun har leget lidt med et stykke legetøj med katteurt, som vi har købt til hende. Vi har købt legetøj med klokker, katteurt osv. som den midlertidige ejer sagde hun var rigtig glad for. Vi har også givet hende ''hjemmelavet'' legetøj og intet virker. Hun er også bange for de fleste bevægelser vi laver, hvis nogen går rundt, eller en ledning rykker på sig. Hvad kan være skyld i denne forsigtige og ''bange'' adfærd? Håber i har nogle gode råd derude. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Katten leger ikke?
Kommentér på:
Katten leger ikke?

Annonce