Fryser katte? {{forumTopicSubject}}
Min Kitte på 9 mdr. vil helst være ude i haven så meget som muligt. Han er ude det meste af aftenen og hele weekenden. Han kommer lydigt når jeg kalder på ham ind og spise (ca. hver 3. time) for så at pibe og kradse på døren 10 min efter. Han kan ikke selv gå ind og ud, da vi bor på 2 sal.. Men jeg er lidt bange for hans helbred. Han er tynd (3.0 kg, pænt lang og højbenet) pga. højt aktivitesniveau, spiser ikke særlig meget (jeg ved ikke om han spiser mus og fugle- har aldrig set det). Han klatrer i træer, vandrer på stakitte, hænger ud med et par andre kastrerede hankatte eller bare sidder og glor under skraldespandene når det regner. Tit kommer han ind drivvåd men glad og lykkelig. Er det en mennesketing at fryse? han har selvfølgelig fået tyk pels. Hvis jeg nægter ham at komme ud pga. kraftig regn og blæst vandrer han rundt fra vindue til vindue hele aftenen. Indtil videre har det været varmt men hvad når det bliver frostvejr? Han ser altid glad og livlig ud når han er ude. Indendørs er han utilfreds eller sover. Jeg vil jo nødig skade ham fysisk så skal jeg bare lade ham være ude så tit han vil?
dec 2006
Følger: 10 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 89 Svar: 1.393
nov 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 3 Svar: 9
Spise hver 3. time ja- om aftenen og i weekenden- det bliver faktisk ikke til så meget. Jeg kan se på den fyldte skål at han ikke spiser hele dagen når jeg er på arbejde og han nipper kun lige til tørfoderet om morgenen når jeg lokker ham. Han spiser kun 100 g kattevådmad + 50 g tørfoder om dagen. + lidt rejer og rå lever et par gange om ugen. Som jeg kan se på hans alder og vægt burde han spiser det dobbelte. Han ser nu frisk og sund ud så mon ikke det bare er som med mennesker- nogle er madglade andre ikke
dec 2006
Følger: 10 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 89 Svar: 1.393
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.307
jul 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 9 Svar: 122
nov 2006
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 1 Emner: 3 Svar: 9
Min Kitte får lov til at være lige så meget ude som han vil fra nu af. Han virker også dejlig varm, han har jo også pels på
Fryser katte?