{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
702 visninger | Oprettet:

Hjælp! vaskning og spisning (Soffi) {{forumTopicSubject}}

Hjælp alle sammen , ! (:

Jeg er så bekymrede for soffi, efter hun er kommet hjem dyrehospitalet. Vi fik hende hjem i mandags, med krave på og pencilin til 10 dage.

Siden vi fik hende hjem har hun ikke engang spist en hel skål fuld mad (men næsten) - sådan en som hun plejer at spise på 1 dag smiley hun drikker heller ikke meget , men gør dog. Synes heller ikke hun går nok på toilette, men det er jo nok fordi hun ikke rigtigt spise vel ?

Gør pencillinen at hun ikke har appetit ? eller hvad ..

Hun virker eller som hun plejer, er kælen , snakker & brokker sig når hun er ladt alene i et værelse (suk :P) og vil også gerne lege, men ikke så meget som sædvanligt. måske fordi det et svært med kraven ? ved ikke .

Hun har jo somsagt krave på, og skal i hvertfald have det til nytår . smiley så hun kan ikke rigtigt vaske sig, og det er hun ret fortvivlet over selvf.
Skal jeg gøre noget for at hjælpe hende for at holde sig ren ??

Har forsøgt de sidste 2 dage at tage hende med på badeværelset (ingen steder hun kan gemme sig), låst badeværesledøren, og så taget kraven af hende, så hun har vasket poter & mave. men kunne godt se pelsen var fedtet, og hvor godt det så ud bagfefter hun havde vasket. da hun så forsøgte at vaske om bag i (må hun ikke) har jeg skubbet hende væk, hun forsøgte igen, jeg skubbede, hun hvæste, jeg satte krave på (;

Er der andet jeg kan gøre for at hjælpe hende .

bekymrede potekram katie. (:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp! vaskning og spisning (Soffi)
  • #1   22. dec 2006 ps. dyrlægen har sagt vi skal proppe alt muligt i hende , for katte kan ikke tåle på samme åde som hunde at sulte sig - så hun bliver proppet med vådfoder (selv whiskas O.O ) og alt muligt silk ...


    - smutter op og ser film , kigger sener , og håber på gode råd ! smiley


  • #2   22. dec 2006 Tak for rådene britta , det vil vi klart prøve :o) hun må gerne snart blive rask smiley
    har du nogen ide om , hvorfor hun ikke vil spise ?

    Tror desvær hun har det dårligere idag - hun gemmer sig lidt , når hun sover . under sengen & under bordet på mors kontostol - altså steder hvor det er mørkt smiley


  • #3   22. dec 2006 nej , vi har ikke fået taget tepraturen , men tror vi køber et imorgen (:
    ja hun er på pencillin, kan det få hende til at miste appetiten ?

    Jeg er nemlig osse bange for at der er gået infittion i, men det ser fint ud dernede ...

    vores dyrlægen gik på ferie idag , og kender ikke andre steder . ved du hvor jeg kan ringe til, her i ferien? (bo i århus )


  • #4   22. dec 2006 *rammer ikke tasterne *sss**

  • #5   22. dec 2006 der er tilst dyrehospital, de har åben om lørdagen også og dyrlægen er bare rigtig rigtig behagelig,
    det er den dyrlæge vi bruger


  • #6   22. dec 2006 ellers mener jeg også at holme dyreklinik har åben om lørdagen, de ligger ude ved oddervej

  • #7   23. dec 2006 Jeg ved ikke om det kan hjælpe, men et råd kan jo ikke skade.... smiley

    Jeg mener bare at jeg har læst/hørt et sted, måske herindefra, at hvis katten ikke drikker så meget, så kan det være at du skal prøve at sætte vandet et andet sted end lige op af maden.... Når katten kommer hen for at drikke, ser den maden og vil hellere spise mad, end at drikke.... Jeg synes at det lød meget logisk, så det kunne du jo prøve...

    Hvor meget betydning det har her ved jeg ikke, men du kunne da prøve..... ;o)


Kommentér på:
Hjælp! vaskning og spisning (Soffi)

Annonce