{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
659 visninger | Oprettet:

Endnu en kat? {{forumTopicSubject}}

Hejsa allesammen
Jeg har en prinsesse på 3 år til juli, jeg har i lang tid gået med tanken om at anskaffe mig endnu en kat, så min prinsesse har en legekammerart, men ifølge min mor vil hun ikke kunne finde ud af det. Jeg vil ikke udsætte min kat for en ny kat hvis jeg på forhånd ved at hun ikke vil kunne finde ud af det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Endnu en kat?
  • #1   28. dec 2006 Hvorfor skulle hun ikke kunne finde ud af det`?

  • #2   28. dec 2006 Hvorfor sku hun ik ku finde u a det? smiley

  • #3   28. dec 2006 Ha ha Katja

  • #4   28. dec 2006 hvis du får fat i en killing eller en kat der er neutraliseret tror jeg ikke du får problemer,

  • #5   28. dec 2006 Tak for besvarelsen, ja det var nok bare tanker at hun er vant til at have os for sig selv og så skulle dele med en anden kat

  • #6   28. dec 2006 Nogen katte har ingen problemer i at der kommer andre ind i hjemmet.. Nogen vil aldrig kunne acceptere at der kommer andre og nogen vil kunne leve med der er andre, men hvis de havde et valg, så ville de helst være enekat..

    Rent faktisk, så er den kat som vi har som husdyr i dag, ikke et flokdyr som f.ek.s tigere og løver.. Den kan uden problemer leve alene, bare den bliver underholdt af sit menneske.. Men hvis den er røget langt væk fra sin naturlige "socialitet", så kan den godt leve sammen med andre, eller hvis den aldrig har været vant til andet, så kan den for det meste også godt..

    Så når en kat ikke kan leve sammen med andre katte, så er den rent faktisk bare tilpas vild stadig.. smiley


  • #7   28. dec 2006 Sådan tænkte jeg også, inden jeg anskaffede mig Perle Puf. Rumlemor er min lille primadonna, og efter at jeg havde fået min hankat aflivet i januar, ved jeg, at hun nød at have mig for sig selv. Derfor var jeg også bange for, at hun ville trække sig tilbage, hvis der kom en ny mis. Hvad det angår, er hun helt sig selv, og hun er faktisk blomstret op og blevet som en killing påny; de har simpelthen så stor glæde af hinanden! Jeg kan i hvert fald kun anbefale det!

Kommentér på:
Endnu en kat?

Annonce