{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
680 visninger | Oprettet:

Endnu en kat? {{forumTopicSubject}}

Da jeg nu har haft min kat Féwyn i ca. 6-7 mdr synes jeg det er på tide at han får sig lidt selvskab.
Jeg har allerede fået en killing, igennem en god ven som jeg får hjem om ca. 3-4 uger når den er 12 uger. Jeg er dog meget i tvivl om hvordan det kommer til at gå da Féwyn har været alene i alle disse mdr. Er der nogle tricks jeg bør vide inden henter min nye killing, Anton hjem?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Endnu en kat?
  • #1   10. jun 2008 lad dem selv finde ud af det (plejer jeg) og så leg med dem så de lære at enes gennem leg det har virkelig været positivt her

  • #2   10. jun 2008 Maria J: Det vil jeg gøre. Jeg er bare så bange for de ikke kan sammen smiley

  • #3   10. jun 2008 det kan også anbefales du lader den lille ny være alene en dags tid for den først vænner dig til nye omgivelser

  • #4   10. jun 2008 jeg fik for en måned siden en lille killing og havde i forvejen en på et halvt år.
    jeg synes det var træls i starten og de tog sig virkeelig nogle ture, men nu ligger de gerne i arm og slikker hinanden og leger sammen. men de tar stadigvæk nogle ture, og synes den store er lidt hård ved den lille nogen gange. jeg lod dem bare ordne det selv, med anbefaling herinde fra, og lod være at blande mig og skille dem ad når de sloges. (det er to kastererede hankatte)
    jeg håber på at når der er gået endnu noget tid, at de blir endnu bedre venner. men tror de hygger sig.
    held og lykke med dine


  • #5   10. jun 2008 Jeg har lige ført to han-katte sammen og det gik som en leg. Da jeg kom hjem med Charlie, lod jeg ham blive i transportburet og lod Max komme og snuse til ham... og så lukkede jeg charlie ud efter noget tid, da de begge så ud til at ville videre... Mit gode råd, lyt til dine katte og se hvad de vil. Der kan gå op til to måneder før de er venner. Og husk for gud skyld at give Féwyn mindst lige så meget opmærksomhed som de nye, hvis ikke mere, så den ikke føler sig overset.. Held og lykke med det, det er altid dejligt med en ny kat..

  • #6   10. jun 2008 det var da dejligt at høre med de to, altså at det gik som en leg...
    er de helt goe venner nu så?


  • #7   10. jun 2008 Ja, man skulle tro de var vokset op sammen og jeg brugte ingen hjælpemidler udover transportburet og en stille lejlighed. 2 timer efter at Charlie var kommet hjem, kunne man slet ikke mærke at han er "ny"

  • #8   10. jun 2008 Ane R & Line S : Tusind tak for jeres tips. Jeg må bare prøve og se hvad som sker da det sikkert er forskelligt fra kat til kat. Jeg vil forsøge at lade Anton blive i transportboksen også kan de se hinanden lidt an også tager jeg den derfra. Det finder de nok selv ud af (:

Kommentér på:
Endnu en kat?

Annonce