{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
509 visninger | Oprettet:

Burmeser??? {{forumTopicSubject}}

Går med en tanke om at få mig en kat her til sommer eller der omkring hvor det lige passer med tiden mm. Har set ret meget på perseren og exotic. Men er nu også meget glad for Burmeseren. Har kendt et par stykker og de er bare dejlige katte....

Men men men. Sådan en kat kan jo ikke komme ud hvor jeg bor. Talte med en opdrætter og hun sagde det ikke var noget problem. Hun sagde også at det var en kat som var meget god til at acceptere togturer og at være med på ferie, fordi de var meget kloge katte.
Dette ville jo passe mig meget godt :o)
Men så sagde hun også at de er meget sociale katte. Jeg er jo selvfølgelig hjemme meget af dagen (er væk ca 6 timer) og i de timer er min hund jo hjemme.
Hun fortalte mig også at sådan en kat ofte blev meget gode venner med fx husets hund hvilket jo sådan set også var meningen.
Men altså hun ville kun sælge to killinger samtidig eller til nogle som havde kat i forvejen. Det har jeg så så altså desværre ikke :o(

Nogle af jer som kender til Burmeseren og ved om det vil mistrives som enekat? Vil jo naturligvis ikke forlange af en kat at den skal leve i en situation hvor den ikke trives. Så nå jeg jo bare undvære sådan en Burmeser :o(...

Men har I erfaringer med den og er i enige i Hvad denne opdrætter fortalte mig med hensyn til temprament, selskab, inde og unde mm.

Vil selvfølgelig lytte til hvad hun siger men vil jo gerne have mere en ens mening...

PÅ forhånd tak :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af badeværelsesventilator 1.000 kr.
  • Mobil Cykelreparation 500 kr.
  • opsætning af lamper (redigeret) 1.000 kr.
  • There is problem with the sink. Water is liking from the pipe 1.200 kr.
  • Slibe og lakere bordplade i køkken 1.500 kr.
  • Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Burmeser???
  • #1   29. dec 2006 Jeg synes at det at have 2 katte er en virkeligt god idé smiley

Må jeg spørge hvorfor du ikke vil have 2 Burmesere?

De vil stadig knytte sig til dig og til din hund, så det er ikke det der skal stoppe dig smiley

• #2   29. dec 2006 okay. det lyder desværre som om jeg må undvære en kat af denne super race så. Jeg har jo i forvejen min lille hund Cleo og jeg må desværre ikke have mere end to dyr hvor jeg bor :o( desværre...

• #3   29. dec 2006 Hmmm syens du det glæder mange katte racer det med at have to katte... vi fandt også meget hurtigt ud at at Toulouse ville have det bedre med en lege Buddy...

Naja

• #4   29. dec 2006 vi er så heldige at have 2 af slagsen i forvejen og vendter 2 mere i det nye år. Efter min burmeser-mening, er det en utrolig afhæning kat som elsker selvskab. Men som Tina M skriver så kan man være "heldig" at finde en burmeser som ikke trives med mange katte. Det er en dejlig kat som kun kan anbefales smiley

Kommentér på:
Burmeser???

Annonce