541 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
Vinterpels Vinterpels
Jaah, nu er det jo vinter, og det er begyndt at blive koldt udenfor, og synes jeg kan ane en smugle i Lucas pels som er begyndt at tage mere fylde og længde. Og Cabotine Rose ved jeg ikke om hun når at få vinterpels i år.
Hvad med jeres katte, er de begyndt eller har de allerede fuld vinterpels?
Nu har jeg ventet spændt i godt et år med Lucas vinterpels, for at se hvor stor den bliver og hvor meget den tager ved hos ham.
- Kristina
0 synes godt om
dec 2006
Følger: 10 Følgere: 40 Katte: 3 Emner: 89 Svar: 1.393
okt 2006
Følger: 47 Følgere: 43 Katte: 5 Emner: 268 Svar: 5.593
Carambole står i en kæmpemæssig pels (den ene af killingerne) Selv Delphyne, Papaya og Junior er endda ved at danne god tyk pels, så jeg glæder mig rigtig meget til februar - marts måned, hvor pelsen er stoooor..
Annette
feb 2006
Følger: 27 Følgere: 25 Emner: 379 Svar: 4.278
daffy´s pels er som den plejer, han har den samme pels året rundt
nov 2006
Følger: 28 Følgere: 27 Katte: 12 Emner: 8 Svar: 312
Vivaldi Er begyndt at få sin vinterpels, men jeg ved at den bliver større i løbet af januar. Samtidlig er han også sen med at smide den igen, dette kan være et problem om sommeren
Chloé begyndte allerede med at få vinter pels, Men hun smider det aldrig helt.
Rosé er ved at smide pelsen, samtidlig med at hun er ved at få vinter pels, men det er fordi hun havde killinger i sommers og at hun gav dem lov til at patte til de flyttede hjemmefra ;0)
Arnhild og Arild, ja, de er fra i år. Så de er ved at få voksen pels med lidt vinter pels. Kan ikke bedømme dem før næste år.
Jeg kender skovkatte som man ikke kan se nogen forskel på m det er sommer eller vinter pels, og kender nogen hvor der er en meget stor forskel.
Men en ting har jeg lært at en skovkats fulde pels kan man ikke bedømme for de er over et år, da mange ting kan spille ind :0)
Det var lidt af mine erfaringer, måske har i andre ;0)
maj 2005
Følger: 83 Følgere: 80 Katte: 4 Emner: 162 Svar: 1.567
Jeg fik at vide på sidste udstilling, at Desse var på grænsen til langhår, og hun havde samme længde pels som en Perser havde for 10 år siden.. Hehe.. Men hun er nu også noget af en pelsbold.. Hun bliver så lille bitte når hun bliver våd..
Vinterpels