{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.582 visninger | Oprettet:

Carnilove foder ? {{forumTopicSubject}}

Hej
er der nogen der kender til dette foder og har nogen erfaringer ?

Voksne katte har behov for et foder med rigelige mængder kvalitetsproteiner og et velafbalanceret aminosyreindhold for at holde sig sunde og i form. Carnilove Rensdyr til voksne katte er udviklet med respekt for kattens naturlige ernæringsmønster. Rensdyrkød er optimalt for katte at styrke sig på efter anstrengende eventyr og strabadser. Det skyldes det høje indhold af naturlige antioxidanter, umættede fedtstoffer og omega-3-fedtsyrer. Foderet indeholder skovens frugter, grøntsager og urter, som er naturlige kilder til essentielle næringsstoffer, vitaminer, mineraler og antioxidanter. De medvirker effektivt til at holde kattens sundhedstilstand og immunsystem i top.

SÆRLIGT LETFORDØJELIGE PROTEINER MED ET VELBALANCERET INDHOLD AF AMINOSYRER, MINERALER OG VITAMINER. PLEJER MUSKLER, SENER OG LED. OPTIMAL ERNÆRINGSLØSNING TIL AKTIVE UDEKATTE AF ENHVER ART.

KORNFRI OG KARTOFFELFRI BLANDING TIL VOKSNE UDENDØRSKATTE.

FULDFODER TIL KATTE.

SAMMENSÆTNING: rensdyrmel (28 %), vildsvinemel (28 %), gule ærter (18 %), kyllingefedt (konserveret med tocopheroler, 13 %), kyllingelever (4 %), tapiokastivelse (2 %), lakseolie (2 %), æbler (1 %), gulerødder (1 %), hørfrø (1 %), kikærter (1 %), hydrolyserede skaller fra krebsdyr (en kilde til glucosamin, 0,026 %), bruskekstrakt (en kilde til chondroitin, 0,016 %), ølgær (en kilde til mannan-oligosakkarider, 0,016 %), cikorierødder (en kilde til frukto-oligosakkarider, 0,012 %), yucca schidigera (0,01 %), alger (0,01 %), psylliumfrø (0,01 %), timian (0,01 %), rosmarin (0,01 %), oregano (0,01 %), tranebær (0,0008 %), blåbær (0,0008 %), hindbær (0,0008 %).

METABOLISERBAR ENERGI: 4 050 kcal/kg. Omega-3: 0,34 %, Omega 6: 2,35 %.

ANALYTISKE BESTANDDELE: Råprotein 41,0 %, Fedtindhold 19,0 %, Træstof 5,5 %, Råaske 2,5 %, Vand 10,0 %, Calcium 1,1 %, Fosfor 0,9 %, Natrium 0,3 %, Magnesium 0,08 %.

TILSÆTNINGSSTOFFER PR. KG: Vitamin A (E672) 23,000 IU, Vitamin D3 (E671) 940 IU, E-vitamin (3a700) 650 IU, Vitamin C (E300) 300 mg, Taurin 2,400 mg, Cholinchlorid 2,200 mg, L-carnitin 65 mg, Niacin 45 mg, Biotin 1.8 mg, Zink (E6) 150 mg, Mangan (E5) 55 mg, Jern (E1) 48 mg, Kobber (E4) 11 mg, Jod (E2) 3.8 mg, Selen (E8) 0,23 mg, DL-methionin (3.1.1.) 14 mg, Arginin (3c3.6.1) 12 mg, L-lysin (3.2.3.) 10 mg


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Carnilove foder ?
  • #1   3. maj 2017 Jeg ved ikke med den til katte. Men min mor´s gravhund får det. Og det fungere han rigtig fint på. Min mor har dog en tendens til og overfodre en smugle, så han er lidt tyk hehe.

    profilbillede
  • #3   4. maj 2017 du har helt rat i det med vildsvin og rensdyr er også lidt i tvivl om det vil falde i missernes smag smiley
    jeg troede en fedtprocent på over 18 var udemærket.


  • #5   5. maj 2017 For at blive i Lottes fodspor, så vil jeg nu også gerne se den kat der med glæde spiser oregano, kikærter, gule ærter, æbler.......

    Men hvis katten kan lide det og trives på det er det vel fint smiley


  • #7   9. maj 2017 Vores to ganske almindelige huskatte får det og elsker det smiley

  • Hanne S
    Hanne S Tilmeldt:
    feb 2018

    Følger: 1 Svar: 1
    #8   4. feb 2018 Nu er mus jo nok lidt svært at lave foder på, så fint med kød fra større dyr. Og katten slipper for grønsager den aldrig selv ville grave op og spise.
    Vores hunkat elsker det. har Aurion i en anden skål, men det er carnilove der smutter først.


Kommentér på:
Carnilove foder ?

Annonce