{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
847 visninger | Oprettet:

Flytning {{forumTopicSubject}}

Hejsa jeg er ny her, men søger lidt på folks erfaringer mht. at flytte med katte.
Jeg skal til at flytte til Færøerne og havde en adoptionsaftale i hus, men vedkommende valgte at trække sig i sidste øjeblik. Jeg forsøger at få et nyt hjem til ham, men kan jo være nødt til at tage ham med mig.
Mit spørgsmål drejer sig om at mit ophold på Færøerne kun vil vare et års tid hvor jeg så flytter tilbage. Jeg ved at katte bruger meget tid på at vænne sig til flytninger (han er flyttet en gang før og klarede det flot) og jeg spekulerer på om det vil være for meget at flytte ham to gange på et år.
Hvad har folk af erfaringer med sådan noget? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flytning
  • #1   14. jun 2017 Nogle katte klarer det super at flytte og er kort tid om at falde til, det er individuelt fra kat til kat.
    Tommelfingerregelen er at man skal jo!de katten inde de første 3-4 uger så den lærer alle dufte og lyde at kende, der efter må de selv undersøge omverdenen, men de skal have mulighed for at kunne komme hurtigt ind den første tid såfremt de bliver skræmt. Med mindre han er indekat så er det hele meget nemmere, for så er det blot hjemmet han skal lære at kende.
    Jeg vil ikke mene det skulle være det store problem at flytte med ham 2 gange, det ville ikke bekymre mig.


  • #2   14. jun 2017 Hej Heidi. Tak for tilbagemeldingen smiley
    Han klarede det første flyt rigtig fint så tænker også det er meget muligt det vil gå fint igen, så længe man overholder de der standard tommelfinger regler i starten af hvert flyt smiley


Kommentér på:
Flytning

Annonce