{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
595 visninger | Oprettet:

Flytning! {{forumTopicSubject}}

Puha længe siden jeg sidst har været aktiv herinde - men som nogle nok husker fortalte jeg for nogle måneder siden at kæresten og mig skulle flytte i et nybygget rækkehus. Efter over 1 års ventetid er vi ENDELIG flyttet ind og har boet her 1 uges tid, flytningen af kattene gik over alt forventning og de faldt super hurtigt til, faktisk var de slet ikke stressede og de NYDER at der er mere plads og at de kan sidde og kigge ud af de store gulv til loftvinduer der er i køkken og stuen.

Vi boede før i en lejlighed på 2 sal på 85 kvm men er nu flyttet i et rækkehus på 105 kvm hvor der foran er 30 kvm terresse og bagved er 60 kvm terresse - til sommer skal kattene have glæde af denne og med ud i sele når vejret tillader det! smiley

Udover der er mere plads så er der desuden mere ro da vi er flyttet 6 km udenfor byen hvor vi boede før - vi boede midt i centrum op ad en større vej hvor specielt motorcykler synes det var skide fedt at gasse mega op og det gjorde Gaia bange hver eneste gang - derudover boede vi et sted med meget larmende naboer som også stressede hende en del… dette var specielt en afgørende faktor for vores valg om at flytte - udover vi selv ville lidt udenfor byen!

Derudover så har kattene også fået lidt luksus i form af 2 nye kradsetræer og nogle køjer.

Ville bare lige dele min glæde med jer. ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flytning!
Kommentér på:
Flytning!

Annonce