Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skaldet plet på kat
  • #1   25. jun 2017 Hejsa
    Har den været ude eller kun inde natten over ?

Det ligner enten en ætsning af huden /pelsen , hvis der f.eks er dryppet noget ned på den ... eller måske et brændemærke?

Det ligner et ret "rent" "snit" af såret smiley ser mystisk ud ..

• Karina O
    Karina O Tilmeldt:
    jun 2017

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #2   25. jun 2017 Hun er KUN indekat - har aldrig været ude. Hun er i løbetid lige nu, så hun render og nusser sig op af ALT! Men syntes det ser lidt voldsomt ud, hvis det er kommet af, at hun har nusset op af noget.
    Hun har hår mellem kløerne på bagpoterne, så hun har helt sikkert kradset i det. Hun ligner absolut ikke en, der har ondt eller andet. Syntes bare det ser mystisk ud!

• #3   25. jun 2017 Hvis hun har kradset sig, er det sandsynligvis, fordi det kløer. Få en dyrlæge til at se på det.

• Karina O
    Karina O Tilmeldt:
    jun 2017

#4   25. jun 2017 Ja, spørgsmålet er så om hun har gået såret fordi det har kradset - eller om hun kradser fordi hun har fået såret ??
    Kan godt ske vi bare skal have hende afsted til dyrlæge

• #5   25. jun 2017 Åh okay , men hvis hun render og kører kroppen op af alt , kan hun godt have været i nærheden af noget som hun har fået en allergisk reaktion af..
    jeg ville se dagene an hvordan såret udvikler sig og evt så ring og snak med dyrlægen imorgen og forklar dem situationen.. Måske dyrlægen os mener at du skal se tiden an.. eller måske han/ hun vurdere at hun skal have noget kløestillende...

• Karina O
    Karina O Tilmeldt:
    jun 2017

#6   25. jun 2017 Kan det måske ellers være foderallergi?? Læste lige kort om det et sted på nettet.
    Jeg tror jeg lige ser dagene an. Hun har slet ikke ændret adfærd og virker glad og tilfreds!

• #7   25. jun 2017 Ja måske , har hun skiftet foder for nylig ? Hvor gammel er hun ?

Jeg fandt lige denne hjemmeside , ved ikke om den er brugbar ..

http://www.husumdyreklinik.dk/godt-at-vide/artikler-fra-klinikken/90-katte-der-taber-pels-arsager-og-behandling.html

Du har ikke givet hende evt loppe kur i nakken eller lign indenfor de sidste dage ? Som hun kan have reageret på?

• Karina O
    Karina O Tilmeldt:
    jun 2017

#8   25. jun 2017 Nej, ingen loppecirkus eller noget. Tror jeg ringer i morgen og spørger. Så er jeg da i hvert fald på den sikre side. Tusinde tak for hjælpen!! ??

• #9   25. jun 2017 Hun har kradser fordi det klør, det er ikke et sår det er kommet af at have kradset overdrevent, det er klart en allergisk reaktion i mine øjne, det kan enten være foderallergi eller mit bud kunne være at du har givet hende loppekur i nakken inden for kort tid siden og det er den hun reagere på, du skal få dyrlægen til at se på det, for er det allergi så skal du jo finde ud af hvad hun ikke kan tåle.

• #10   25. jun 2017 det bedste råd vil være at smutte forbi dyrlægen i løbet af et par dage.
    det ser mærkelig ud.

tror dog ikke på foderallergi.
    nok mere på at hun har nusset sig i noget som ikke har været godt

• #11   27. jun 2017 1. har hun været på badeværelset
    hvis ja
    2. bruger i Klorin til rengøring af badeværelse
    så kan det være det.

• #12   29. jun 2017 Kan hun ha siddet fast et eller andet underligt sted . Jeg har en gang set et sår der ligner det på din kat meget. Det var dog mere aflangt og på halen. Der troede dyrlægen det var et sår fra at katten var blevet klemt i en dør . Den var også blevet klemt men bare ikke i en dør men i en låge . Men det er jo gætteri. Dyrlægen vil nok være den bedste til at finde årsagen, hvis de kigger på såret.

• Karina J
    Karina J Tilmeldt:
    jan 2019

Følger: 1 Svar: 1
    #13   24. jan 2019 Hej Karina
    Jeg har en kat med nærmest samme plet. Hvad fangst du ud af var galt med din kat dengang?
    Mvh en anden Karina med kat

Kommentér på:
Skaldet plet på kat

Annonce