{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  katte og mus
  • #1   22. jan 2007 så var musen død inden han fangede den..

    men i ligger vel ikke gift ud når i har kat?

    men for en sikkerhedsskyld ring til dr. dyr.

    Måske jeres kat så skal have ormekur hvis han spiser mus..

    mvh sanne


  • #2   22. jan 2007 Hvor er det dog dejligt at Basse og Buller kun er inde i lejligheden... kunne slet ikke håndtere tanken om mus inde i huset - selvom de sikket ville have elsket det at gå på musejagt, ingen tvivl derom:-)

  • #3   22. jan 2007 Hej Sanne

    nej vi har ikke lagt musse gift ud pga dyrene, men vi har haft overvejet at lægge oppe på loftet pga der kommer ingen af dyrene, men problemet er jo så at hvis en mus spiser giften og når at blive fanget at katten inden den dør. Derfor har vi ikke gjort det.

    Men jeg ved jo heller ikke lige hvor lang tid der går fra en
    mus spiser giften til at den dør, for vi har jo naboer, som nok lægger gift ud.

    vores kat får ormekur.


  • #4   22. jan 2007 Hej Ann

    ja jeg er også rimelig hysterisk med at vi har mus herinde. Det er ikke fordi at vi ikke er hygiejniske osv, for det er vi bestemt, men vi havde gjort den fejl at lægge fuglefoderet ude i vores fyrrum og det tiltrækker musene. nu er fuglefoderet kommet i spande, istedet for poser. håber at det så hjælper


  • #5   22. jan 2007 Ann; misserne kan da godt fange mus, selvom de er indekatte! Det gør Rumlemor i hvert fald! ;o)

    Men jeg bor også i en lejlighed i en gammel ejendom midt i naturen, omgivet af marker, så det er jo ikke så underligt. Men jeg bor på 1. sal, og musene skal nok finde vej herop! Foreløbig har jeg haft en musemor og siden hendes barn; desværre må det rygtes blandt musene, at her bor katte, for det er ikke lykkedes at fange flere, selvom vi kan høre, de er der!

    Så mine misser går ikke glip af så meget, selvom de er indekatte! ;o)


Kommentér på:
katte og mus

Annonce