{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
588 visninger | Oprettet:

Katte og mus... {{forumTopicSubject}}

Mine katte elsker mus...Hvilke katte gør ikke det?
Men synes bare det snart er ved at være for meget.
Et er at de fanger dem, og evt. spiser dem, MEN behøver det at forgå indenfor.
Faktisk hver morgen når jeg kommer op, ligger der en død mus, eller noget af en død mus, enten i stuen eller i køkkenet.
Det er simpelthen så klamt.
I morges, lå der en mus....eller rettere, resten af en mus, kattene havde kun spist halvdelen af den, så forbenene og hovedet lå tilbage.
Dette sker ofte, så det var ikke så mærkeligt. Senere i dag, ville jeg lige rydde op i vores sko, og nede i min kærestes kondisko, der lå der en død mus...
Ej, tænk lige hvis han havde stukket foden ned i skone...det skal lige siges, at musen havde nok ligget nede i skoen i rimelig lang tid...

Er det forståeligt at jeg ikke vil have kattene ind i min soveværelse???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Katte og mus...
  • #2   16. nov 2005 Når de tager mus med ind mens vi er der, så er det nok at vi siger "UD", så løber de ud med den, for de er udemærket klar over at vi ikke vil have det.

    Men de tager jo mus med ind om natten, og jeg kan ikke sidde vagt...skal jo have lidt søvn.

    Det er lidt svært at lukke for dem, for så kan de kun være i en lille gang, hvor der er ret koldt.
    Vi bor jo i lejlighed...
    Deres mad er i køkkenet, så der kan jeg heller ikke lukke til. For at komme i køkkenet, skal man igennem stuen, så jeg kan på ingen måder lukke nogle døre.



  • #3   16. nov 2005 Har prøvet i over et år...Vi roser dem altså ikke. Ved godt nogen síger at kattene gør det for at vise hvor dygtige de er. Men det tror jeg altså ikke er sandt i dette tilfælde.
    Når jeg ser en mus om morgenen, så tager jeg den med det samme og smider væk.

    Tror måske jeg bare må lære at leve med at vores familie bliver større hver nat...


  • #4   16. nov 2005 Idr hvor ulækkert ..
    Har du kattelem siden den transportere dem ind i huset ?!
    Jeg sir bare, godt jeg ik har det ! ;O)


  • #5   16. nov 2005 Når katten ligger mus rundt omkring er det ment som gaver nærmest... De prøver at tage sig af jer og vise deres hengivenhed på en måde de kender...

    Prøv at vise katten musen, ros den og lad så katte se at du smider den udenfor...
    Det hjalp ved vores gamle kat..


Kommentér på:
Katte og mus...

Annonce