955 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

HJÆLP!!! tisseri... HJÆLP!!! tisseri...

ja som overskriften antyder så har jeg et problem med tisseri, så her jeg et problem med at min kat tisser alle mulige steder, heslt i min seng og mit tøj og det er ret irreterende i længten....

Det er pelle det handler om, min bengaler han kat.. jeg har overtaget ham fra nogle som ikke kunne have ham mere fordi han ikke var acceptert af deres anden kat...

jeg bor i en 2 væerlses lejlighed med min veninde, Nimnim og pelle, jeg ved med sikkerhed at det er pelle der tisser da jeg flere gange har teget ham på fersk gerning, og selvom jeg skælder ud når jeg ser det hjælper det ikke på problemet... han tiser mindst en gang om dagen i min seng eller andre ting...

jeg har prøvet flere forskellige former for kattegrus og renser og ordner pakken hver dag...

problemet er ved at være så stort at jeg overvejer at aflive ham eller give ham til et sted som har bedre pladsmuligheder og hvor han måske kan blive udekat...

nogle der kan komme med råd så jeg ikke behøver at nå ud i aflivning eller andet.. er jo glad for ham og vil jo ikke rigtig af med ham.. men kan heller ikke lave med det tisseri...!!

på forhånd tak..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Luge ukrudt 1.250 kr.
  • Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Fjerne bænk og reparere knækket nøgle i kælderdør 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP!!! tisseri...
  • #1   23. jan 2007 ja haner kastret og ved ikke hvor gammel han var da han blev taget fra sin mor.. jeg fik ham som halv anden årig..

• #2   23. jan 2007 Du skriver, at du renser og ordner bakken hver dag... men hvis du har mere en en kat, så er det altså smart at have flere kattebakker.
    Jeg har selv to til mine to røde drenge, en i gangen og en i køkkenet - for deres mad står i soveværelset ( bor i en 2V ).

• #3   23. jan 2007 oki, jeg har også overvejet at have to bakker, men jeg deler jo lejligheden med min veninde, så i teorien har bor jeg kun i en et værelses, min bakke står i badeværelset og bakken er rimelig stor, ved ikke hvor jeg skulle stille en bakke mere...

• #4   23. jan 2007 Prøv at stille den ved siden af sengen, som han tisser i?
    - Men det er vel nok et symptom på at der er noget han er utilfreds med.....

Kommentér på:
HJÆLP!!! tisseri...

Annonce