1.050 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 2 Svar

Hjælp med tisseri - langt Hjælp med tisseri - langt

Ja har lavet et oplæg for noget siden om at min Nestor tisser inde i hundesenge, vores seng sofa og andre bløde steder.
Så blev han undersøgt for blærebetændelse og det havde han ikke.
Hav var blevet kaste. også inden han blev undersøgt.

Han er blevet bedre og gør det ikke så meget mere - men gør det stadig i hundenes senge og nu også hans egen seng, som han trods tis stadig sover i (han sov i den da jeg kunne lugte det)
Han er blevet bedre til at blive nusset og kommer også selv for at snakke af og til.
Jeg er begyndt at kunne løfte lidt på ham.
Kan børste ham uden problemer - ja han er blevet meget mere kælen.

Men gode råd søges nu med det sidste tissen.
Er det nyt hjem (blev stemt ned sidst, for det er jo lidt bare at sende "lorten" videre)
Er det aflivning (var der delte meninger om, da han også har tendens til at stresse lidt)
Eller hvad mener i??

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.
  • Vandrør og afløb 730 kr.
  • Hjælp til nedrivning af skorsten 205 kr.
  • Flytning af strømstik 1.890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp med tisseri - langt
  • #1   10. maj 2011 hej sara

det lyder som om du er villig til at prøve alt ??? jeg har hørt at nogen har gode erfaringer med at give hankatte Zylkene ( piller i håndkøb på apoteket ) man giver dem mod stress og eks skræk for nytårs larm..... nogle har beskrevet at katten efter en længere periode med zylkene helt blir renlig

• #3   10. maj 2011 thomas & Marlene C - -tak det vil jeg købe i morgen og prøve.

Winnie W - Alle hundesenge er smidt ud og jeg har købt nye, hvor han har tisset i de to små hundes nye kurve. De er fjernet og den af kattenes seng han har tisset i er også fjernet (smidt ud) Har købt ny dyne og har fået ny sofa
    (så dyr han er ved at være)

Sarah Tenna T - Ja det blev han kort efter vi overtog ham.

Hov har også haft feliway i alle rum (nogle rum med fler) i stikkontakten og har sprayet alle steder også

Kommentér på:
Hjælp med tisseri - langt

Annonce