{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
748 visninger | Oprettet:

Opdatering på Milo {{forumTopicSubject}}

Hej KG smiley

Jeg har ikke selv været ude med Milo de sidste 3 gange han har været på båndet grundet jeg har fået arbejde, så der har det været min kæreste der har været med ham. Men idag tog jeg med Milo derud, og hold nu op hvor kan jeg se forbedringer i forhold til aller første gang vi var på båndet.

Hun var også godt tilfreds med ham, og han gik både længere tid end sidste gang min kæreste havde ham med på båndet og hun synes han gik bedre. Og endnu bedre, efter han ble træt fik hun lov til at presse ham, og han fik taget noget af nogen skridt i et godt tempo. Jeg er så stolt af den lille kat. Selv hvis vi stoppede med båndet nu her ville jeg være tilfreds med resultatet han går så meget bedre det er helt vildt smiley

Derfor vil jeg lige være så fræk og linke til første gang hvor jeg filmede ham fra siden af:
http://www.kattegalleri.dk/video/diverse-kat/11901-milos_gang

Til idag hvor han gik på båndet:
http://www.kattegalleri.dk/video/diverse-kat/11928-milo_d__57

Han går med røven længere oppe og han tager bedre skridt. Jeg er virkelig glad for hans forbedring det er jeg. Men vi kan også godt mærke en forbedring her hjemme, for han er blevet mere aktiv, og han ligger mere oppe i hans kradsetræ og han er generelt ved at genfinde noget af hans frækhed han havde før han fik sin, hvilket jo både er godt og skidt smiley

Men jeg er så stolt af ham, og jeg er glad for jeg valgte at tage kampen med ham og få ham på det bånd smiley I får lige et billed med af Milo som er det billed vi har vundet et gavekort med smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opdatering på Milo
  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #1   5. jul 2017 Åhh hvor dejligt at høre og se, smukke dejlige Milo, smiley hvor er du dygtig. smiley

  • #2   6. jul 2017 Det er så dejlig!

  • #4   12. jul 2017 Lige en lille opdate fra Milo af smiley

    Det går super godt han har været afsted igen idag, og det går bedre og bedre for ham, hun kan virkelig presse ham frem af, og han rykker sig meget fra gang til gang hvilket virkelig er dejligt at være vidner til smiley

    Idag har han gået ca. 2 minutter længere tid end han gjorde sidste gang, hvor han gik ca. de 6 minutter, så han gik ca. 8 minutter idag inden han blev træt smiley Hun havde sat hastigheden op også, og han fik næsten ingen pause og den han fik var ganske kort.

    http://www.kattegalleri.dk/video/diverse-kat/11934-milo_d__127_2017

    Vi skal derud igen i næste uge, og ugen efter, skal vi til tjek hos dyrlægen som har haft ferie, og når vi er til tjek med hans ben, får vi også afvide om vi skal blive ved med båndet, eller om vi har opnået det vi skulle på båndet. Hvis vi får afvide han er fit for fight igen, så skal vi sammen med dyrlægen iværksatte en plan for hvordan v får ham til at tabe sig smiley Da han stadig skal have tabt sig, for at mindste hans belastning på bagbenene. Hvilket også er grunden til at jeg regner med det gavekort jeg har vundet skal bruges til et nyt kradsetræ der lidt til gode ser at han aldrig helt får et godt bagparti smiley smiley

    Men jeg er stolt af den lille misser smiley


  • A. I
    A. I Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 2 Følgere: 8 Svar: 326
    #5   15. jul 2017 Hvor ER det skønt at se fremgangen i de tre videoklip smiley

    Hvem har denne super-gode facilitet, som helt klart er et godt træningsredskab i kyndige hænder?

    Den første video er vist fra april 2017, den næste fra starten af juli og den nyeste fra i onsdags. Hvor mange gange har Milo været til vandtræning i den periode?

    Det ser ud til at i onsdags var en rigtig god træningsdag: Milo er ikke bange og har tilsyneladende opdaget, at træningen hjælper ;o)

    Jeg synes I skal fortsætte med vandgymnastikken til hans muskler i bagbenene og over lænden igen er helt optrænede - Der mangler stadig en hel del og bevægeligheden er endnu ikke helt i top i bagparten/bagbenene - Læg mærke til at han stopper bevægelsen fremad med begge bagben - jeg tror bestemt, at han efterhånden vil genvinde evnen til at have smidige og glidende bevægelser UDEN disse små stop i hvert enkelt skridt

    Er det dyrt? Uanset ser det ud til at være hver en krone værd!

    Pas nu på ikke at overdrive slankekuren - det allervigtigste er at livsglæden ikke overskygges af en knurrende mave eller mad Milo ikke kan lide - god motion og måske lidt passende leg, er gode distraktorer, hvis Milo synes, der skal mere af den lækre mad i skålen smiley

    De allerbedste hilsener


  • #6   15. jul 2017 Hej A.I

    Glad for din besked smiley Så dejligt når andre også kan se det hjælper min kat smiley

    Det er østergårds dyrklinik i Tranbjerg ved Århus der har dette vandbånd smiley Super gode og kan klart anbefale dem smiley

    Han har været på båndet 15 gange nu her, og nej han er ikke bange for at komme der i, men han er nu heller ikke glad for det overhovedet, han ville allerhelst være fri for det smiley

    Planen er også vi forsætter til vores dyrlæge mener vi ikke skal mere, til det er ordentlig i bagbene.

    De kører med 10 og 20 tures priser, for 10 turer 2500,- og for 20 turer 4400,- mener jeg det er smiley Det er lidt dyrt ja, men hver en krone værd i sidste ende.

    Vi overdriver skam heller ikke kuren overhovedet, jeg vil heller have en glad kat end en slank kat, og han får det mad der er bedst for ham, så ingen slanke mad, da han får skæl af det, og det gider vi ikke smiley Men han skal gerne tabe sig lidt for at mindste belastningen på hans ben, da han jo også har gigt i begge hofter smiley


  • #7   18. jul 2017 Idag har det bare gået super godt til træning. Han gik uden pause idag, og hvor han sidste gang gik 8 minutter med 2 pauser, gik han idag 12:30 minutter uden pause og også med tempo på. Så det rykker virkelig for ham nu og vi kommer virkelig langt fra gang til gang, hvilket bare er skønt at se og være vidner til, og i forstår slet ikke hvor glad jeg er for det her og hvordan det har virket for Milo, på næste tirsdag skal vi se vores dyrlægen og der kommer der nok en længere opdatering for det er kontrol, og vi får afvide om vi skal forsætte med træningen eller ej smiley smiley

    Jeg tog, 2 videoer idag, en lige da vi startede træningen, og en lige inden vi stoppede, altså hvor vi har haft presset ham og han virkelig er ved at være træt.

    Her er den fra starten af træningen:
    http://www.kattegalleri.dk/video/diverse-kat/11943-d__187_2017_start_paa_traening

    og her er den fra slutningen af:
    http://www.kattegalleri.dk/video/diverse-kat/11944-d__187_2017_slutning_af_traening

    Og så har vi snakket med dem omkring en måde at få ham til at tabe sig på, og vi får en af dem derude der ved noget omkring det, til at lave nogen beregninger på hvor meget mad han skal have af det han får nu her, beregnet sammen med at han får vådmad hver dag også, og så må vi kører efter den plan frem over, men de laver den plan ud fra det mad vi kører med til ham nu her, og altså ikke noget slankemad eller noget i den stil smiley Så det glæder jeg mig til at se, og hører om på tirsdag, og jeg skriver også hvad der bliver sagt der smiley smiley


  • A. I
    A. I Tilmeldt:
    jul 2012

    Følger: 2 Følgere: 8 Svar: 326
    #8   19. jul 2017 Jeg vil foreslå, at I langsomt skifter helt over til vådfoder - hvis I kan finde noget, han synes godt om (men ikke FOR godt smiley

    Der er stadig ikke nok muskler i lårene på ham og hans skridt er lidt hakkende - jeg håber I har mulighed for at fortsætte den gode træning i vandet smiley

    De allerbedste hilsener


Kommentér på:
Opdatering på Milo

Annonce