{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
716 visninger | Oprettet:

Hjælp!!! Min kat tisser udenfor kattebakken!! {{forumTopicSubject}}

Hejsa.. Min kæreste og jeg har to dejlige han katte.. de er begge kastreret på samme tid..

Vi har så det problem at den ene kat nogle gange tisser andre steder end u bakken og nu hvor vi har to katte har vi selvfølgelig også 2 kattebakker..
Det er ikke hver gang han gør det.. og når han så gør det er det på ting.. såsom plastik poser og andre ting.

Hvad kan man gøre for at det stopper?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp!!! Min kat tisser udenfor kattebakken!!
  • #1   1. aug 2017 Jeg har ikke selv svaret, men fandt et svar på en anden side, som jeg kopierer hertil smiley held og lykke med det smiley

    Jeg vil anbefale dig, at du køber noget Feliway-spray (fås hos dyrlægen eller det kan købes over nettet). Feliway bygger på kattens egne feromoner (dufthormoner), som katten selv afsætter, når den fx gnider ansigtet mod noget. Det signalerer tryghed og "hjem" for katten, så den ikke vil tisse på et sted markeret med Feliway- det er jo allerede markeret fra kattens synspunkt. smiley Mennesker kan ikke lugte det, det er vores næse ikke god nok til.


  • #2   1. aug 2017 en ekstra bakke. man siger altid 1 til hver kat + en ekstra
    nogle katte er bare mere sippet


Kommentér på:
Hjælp!!! Min kat tisser udenfor kattebakken!!

Annonce