{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.284 visninger | Oprettet:

Rasmus H
Rasmus H
Tilmeldt:
4. aug 2017
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Kat vil ikke have hendes krave på efter sterillisering {{forumTopicSubject}}

Godaften,

Min kæreste og jeg står med noget af et problem da vores kat ikke vil have hendes krave på (Hun var ved at blive kvalt i den tidligere). Vi har læst lidt rundt herinde og set folk har lavet en bodystock, men ligeså snart hun får den på går hun helt amok og gør alt hun kan for at få den af, samt hun laver forfærdelige lyde.
Vi har søgt overalt på nettet men ved simpelthen ikke hvad vi skal gøre, så vi håber der er nogen herinde der kan hjælpe os, så vi også kan få lidt nattesøvn smiley

PFT


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kat vil ikke have hendes krave på efter sterillisering
  • #1   5. aug 2017 Hvorfor skal hun have krave eller bodystocking på? Slikker eller bider hun i stingene? Hvis ikke, så er der ingen grund til bekymring.
    Er hun på smertestillende? Det bør hun være...


  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    aug 2017

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   5. aug 2017 Hun slikker en del i såret, og der ser ud til hun engang imellem bider i det, dog er der intet at se endnu.
    Hun er på smertestillende.


  • #3   5. aug 2017 nu har jeg prøvet det flere gange -både mine egne men også de hunkatte på kv. og ingen af dem har haft krave på. ikke engang en som fik fjernet en tå.
    min kalle tog en sting ud men det var efter 1 uge. han var blevet åbnet i bugen da de ikke kunne finde den ene sten.
    normalt så er det kun den første dag hvor de er værst til at vil slikke på såret. og så er det jo ok at de selv holder såret rent bare de ikke bidder i trådene.
    man kan få noget at smøre på som lugter.


  • #4   7. aug 2017 Der findes også denne slags krave, måske den er nemmere at acceptere.

    profilbillede
Kommentér på:
Kat vil ikke have hendes krave på efter sterillisering

Annonce