{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.024 visninger | Oprettet:

min kat er meget sky. {{forumTopicSubject}}

Hej.

Min kat mille er meget meget sky, vi har haft hende i omkring 3 måneder, men det er kun mig der må kæle hende og det er meget begrænset og uden nogle hurtige bevægelser. hun er super sød og meget legesyg, men går man lidt hurtigt forbi hende, bliver hun vildt bange.
dem vi fik hende af havde børn og jeg tror at de ikke har været særlige søde ved hende, men ved det ikke, jeg er bare ved at være desperat for hvad jeg gøre for at hun begynder at have tillid til os og ikke være bange for os.
vi skælder hende ud når hun laver ballade, men det er meget lidt vi siger ti hende, så hun ikke skal blive totalt skræmt.
har i nogle gode ideer til hvad man kan gøre så hun ikke er så sky.

camilla


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min kat er meget sky.
  • #1   6. feb 2007 Har i prøvet Feliway til stikkontakten? Det kan måske berolige hendes "dårlige nerver" lidt.

    Ellers ved jeg ikke rigtigt, hvad i kan gøre, andet end at være tålmodige og give hende tid. 3 måneder er jo ikke meget, set ud fra den betragtning, at i forhåbentligt har hende i mange år endnu.

    Min mor overtog en kat, der ikke havde haft det nemt. Hun er meget sky, og undgår alt, hvad der hedder mennesker, biler osv. Er hun ude, og kommer der en bil langt, langt væk, skynder hun sig hjem, og naboerne til min mor har aldrig set katten!

    Hun havde ikke meget tillid til mennesker, og var ret så sky, men nu hvor min mor har haft hende i 5 år, er hun den mest trygge og tillidsfulde mis på denne jord! Overfor dem hun kender, altså ;o)

    Så tålmodighed og tid er nok det, der skal til. Og måske kan Feliway berolige hende lidt :o)


  • #2   6. feb 2007 min første kat var også meget sky da vi fik hende...hun havde ikke haft det godt i hendes tidligere hjem, og var ikke blevet passet, og endda sparket til!. I 3 måneder havde hun intet menneske kontakt.....men så tog vi hende til os, og der gik lidt tid, men for hver dag der gik blev hun mere og mere tryg og ville slet ikke ud til sidst, jeg tror hun var lidt bange for om vi nu ville lukke hende ind igen det lille pus:)

    hun render ude nu, ikke meget, mne lige rundt om huset!. Hun er meget tillidsfuld og tryg, men det tog jo altså lidt tid at komme hertil. Tror bestemt bare i skal give det lidt tid, ikke alle falder jo lige hurtigt til, især ikke hvis de har en trist fortid...men held og lykke med det!


  • #3   7. feb 2007 tak for de gode råd, tror jeg prøver at købe den der spray.


Kommentér på:
min kat er meget sky.

Annonce