{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kat/hund sammenføring?
  • *Berit*
    *Berit* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2016

    Følger: 5 Følgere: 474 Katte: 5 Emner: 5 Svar: 499
    #1   12. aug 2017 Du skal sørge for,at der er steder i højden,som killingen kan komme op på,og være i fred for hunden.
    er din hund slet ikke vant til kat?
    du skal så have opsyn hele tiden i starten,når de er i samme rum.
    jeg tror dog det vil være svært,hvis hunden er 3år,og ikke har været sammen med kat før.
    men sørg for gemme steder til killingen,især i en højde hvor hunden ikke kan nå.


  • #2   12. aug 2017 En af mine veninder har sammenført flere hunde med katte. Hun holder hunden i kort snor meget tæt til sig de første dage, så den netop lærer at lade katten være i fred. Katten skal også lære, at hunden ikke (får lov) gør den noget. I løbet af få dage er der ofte så meget ro på, at hunden kan slippes, og de to dyr kan lære hinanden at kende på en god måde. Hvis katten ikke er vant til hund, skal du ikke blive urolig, hvis din sofa knurrer og hvæser til at starte med (fordi katten tager ophold under den) smiley

  • #3   12. aug 2017 Har jeg ret i at du har lavet et emne på hundegalleri også ? Som jeg forstår det så skal killingen kun være hos dig kort tid. Det villle være bedst for killingen at blive hos opdrætter til din mor har tid til at få den hjem. Hvis det ikke kan lade sig gøre og den skal bo hos dig et par dage så ville jeg holde den i et rum hvor hunden ikke er. Det ville være synd at udsætte den lille killing for så meget stress.

Kommentér på:
kat/hund sammenføring?

Annonce