{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.082 visninger | Oprettet:

Mobil dyrlæge {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige fået ny dyrlæge fra Svendborg som også kører ud på hjemmebesøg.
Det var her på KG jeg blev opmærksom på at der var mobile dyrlæge ordninger . smiley Underligt nok har jeg aldrig hørt nogle af mine andre dyrlæger nævne den mulighed eller henvise til den. Er konceptet nyt.
Jeg har tænkt mig at bruge ordningen permanent til vaccinationer og alle sundhedstjek mm fremover som så kommer til at foregå hjemme. Dejligt at den mulighed er der især når man ikke selv er så mobil længere pga sygdom og katten så heller ikke skal sidde længe og være stresset i transport kasse .
Vi får 1 besøg på mandag .


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mobil dyrlæge
  • #1   18. aug 2017 Jeg tror ikke det er et nyt koncept, der er nok bare ikke så mange dyrlæger der vælger at have den mobile ordning med mindre det er dyrlæger til heste og andre landbrugsdyr.
    Jeg har selv en dyrlæge som kører ud her på Sjælland, hende har jeg kendt til i ca 6 år, men hun har eksisteret som kørende dyrlæge i over 10 år, vi har på Sjælland i hvert fald 2 andre kørende dyrlæger af hvad jeg er bekendt med og den ene af de kørende dyrlæger hørte jeg om for nok noget der ligner 15-20 år siden.


  • #2   18. aug 2017 I gamle dage kom dyrlægen altid hjem smiley men det har været ualmindeligt i mange år, men kommer nu frem igen.
    Jeg har også dyrlæge som kommer her, jeg brugte hende da hun var en del af en praksis, og fortsatte med hende, fordi jeg kan lide hende som dyrlæge.
    For mine katte er det nødvendigt, at de er i boks når dyrlægen ankommer, og min gang bliver brugt til konsultation, for de bliver stresset, hvis der kommer nogen " som gæst" og samler dem op og kikker på dem, men er de i boks og det ikke er det faste bord, så går det fint, og dyrlægen kan lokke dem hen til sig bagefter, når bare det sker på deres måde.
    Min datters katte har ikke problemer med, at dyrlægen kommer, men de er også nogle nysgerrige katte,,, så du finder den måde som passer til din kat, ud fra hvordan den normalt har det med gæster og dyrlægen.


Kommentér på:
Mobil dyrlæge

Annonce