1.131 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 55 Svar

Den mest forfærdelige oplevelse. Den mest forfærdelige oplevelse.

Jeg ryster stadigvæk og har det mildest talt forfærdeligt.
På vej hjem fra Generalforsamling så jeg noget bevæge sig i vejkanten og da jeg kom nærmere så jeg en kat ligge med smadret bagkrop. Den levede.
Den var så frygteligt tilredt, bagkroppen var et stort blodigt smadder. Katten gispede og forsøgte at trække sig op, mens den var totalt panisk i øjnene. Den skreg nærmest da den så os.
Jeg kunne slet ikke komme til den og måtte tage en hurtig beslutning.
Tudende slog jeg den med bilens donkraft.
Jeg kan ikke huska hvor mange gange jeg slog, men jeg kan huske Lisbeth stoppede mig.
Mens jeg græd og var helt ude af flippen, tjekkede Lisbeth for øremærke og mærkede katten igennem for chipmærke, men uden at finde noget.
Vi lagde katten ind i græsset og kørte hen til næste hus, hvor Lisbeth gik ind for at spørge om de kendte katten. Det gjorde de ikke, men troede nok de vidste hvis det var. De skulle nok give besked til dem.

Nu sidder jeg så her og har det rigtigt dårligt.
For det første er jeg gal over at dem der har ramt katten ikke stoppede. Men jeg er altså også arrig på dem der ejer den. Helt ærlig, så tror jeg ikke den har ligget der længe,for den ville dø under alle omstændigheder af de skader den havde. Men det fact, at havde de beskyttet katten, havde den ikke lidt indtil vi kom og jeg og Lisbeth havde ikke været ude for den grusomme oplevelse.
Det eneste jeg tænker på lige nu er; hvordan pokker folk kan blive ved med at sige at katte har bedst af det frie liv og at det er en risiko man tager. Jamen de mennesker skulle altså selv prøve det, vi lige har prøvet og måske tænke over at deres kat kan ligge og lide, måske endda længe i vejkanten inden nogen gør noget.
Et stort hjertesuk fra mig.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.
  • Hækkeklipning 2.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Den mest forfærdelige oplevelse.
  • #1   18. feb 2007 Forfærdeligt... har selv prøvet det samme, det er en grim en på opleveren....

• #2   18. feb 2007 Det er frygteligt.. kan godt forstå du ryster..
    her giver jeg dig helt ret.. det kan godt være at det er deres oprindelige natur at leve frit.. men naturen forandrer sig jo.. ingen kan jo mene at kattes natur er at rende mellem biler..
    det er så uhyggeligt når jeg hører om sådan noget..
    føler med dig Lone.. sikke et chok du må have fået..

• #3   18. feb 2007 Hvor slemt... utroligt at du kunne handle som du gjorde for at få pinslerne væk fra katten - du var stærk i det rette øjeblik, og du gjorde det eneste rigtige for den stakkels kat.

• #4   18. feb 2007 Tak for jeres opbakning smiley
    Jeg ved slet ikke hvor jeg fik kræfterne fra og da slet ikke min beslutning.
    Jeg får ikke lukket et øje i nat.

• #5   18. feb 2007 puha sikke en oplevelse, og virkelig flot det du gjore og at du kunne gøre det...

Jeg har tit iforbindelse med andre foras, hørte om ligende, og hvor folk har måtte handlet for at hjælpe nødstedte dyr og hvor der var ingen udvej. Jeg har selv nogle gange været i tvivl om jeg ville kunne gøre det, men jeg håber da at står jeg en dag i situationen, så har jeg også n*sserne til det...selvom det bliver svært.

Der er kun en ting der er 'godt' i hele historien, og det var at i fandt den, og selvom i ikke reddede dens liv, så reddet i den fra en grusom og lidelsesfuld død.

Godt i fandt den...

• #6   18. feb 2007 Kære Lone
    Puha, sider her og græder, på dine vejne, det gør helt ondt inde i mig, det var utroligt flot at du kunne gøre som du gjore..
    Pu ha, kan godt forstår, hvis du ikke kunne sove i nat..

Beanmor skriver det er kattens natur at færdes ude, det er sku ikke kattens natur at færdes blandt biler..

Det er os der har taget katten til os, så er det sku også os der skal paase på den...

• #7   18. feb 2007 Ligegyldigt hvilken holdning man har til inde/udekatte må det være en forfærdelig oplevelse at stå med og jeg tager i allerhøjeste grad hatten af for, at Lone har kunnet gøre en ende på den stakkels kats lidelser.

Britta er inde på noget af "det rigtige" - der er forskel på, hvor/hvordan vi bor og personligt ville jeg heller aldrig have katte løbende frit, hvis jeg boede tæt på en stærkt befærdet vej. Jeg har så haft mulighed for også at vælge hus efter, hvordan det lå i forhold til trafikken - og mit ligger med en stor mose til den ene side, som Bailey har stor fornøjelse af.

• #8   18. feb 2007 Sikke en grim oplevelse Lone :0(Håber du fik sovet lidt.

Og så kan jeg ellers kun sige thumps up til britta.

• #9   18. feb 2007 og nej, jeg har ikke sovet, det har været rædselsfuldt, ganske simpelt.

Beanmors bemærkninger kan man egentligt godt undvære i denne tråd, især bemærkningen om at vi er nogle pylre-måse.
    Nu var det jo så ikke Beanmor der stod i situationen og har man ikke så megen empati at man kan sætte sig ind i, hvordan det var, ja så skulle man måske finde en anden tråd at svare i.

At have SÅ afslappet en holdning til, at dyr lider, ja så står jeg altså af. Jeg håber aldrig for nogen, selv ikke for min værste fjende, at de skal komme til at stå i samme situation. Jeg kan endnu se katten forsøge at komme op at stå, mens livet bare ebbede ud af den.
    Nej undskyld mig, hvis man ikke kan se at det er forfærdligt, ja så.......her ville jeg gerne skrive noget grimt, men undlader det, da jeg risikerer at blive frosset.

• #10   18. feb 2007 Men TUSIND tak til jer der har støttet mig, det har dog alligevel både været en trøst og hjælp.

• #11   18. feb 2007 Jeg sad lige og læste det helle igennem igen, da jeg sad og var lidt rysted. og har tænkt lidt over det der er blevet skrevet, det indlæg der ryster mig er.

Beanmor s's

Jeg er nok ikke alene om at ikke kunne lide at blive kaldt pyler..

De dyr der lever vildt ude i naturen ved der er fare, jeg får det sku dårligt når jeg ser hvilket som helst dyr ligge i vejkanten.. De biler køre ikke altid lige ansvarligt, Jeg hader biler..

Vi har taget katten til os som tamdyr, og derved er de vores ansvar, Jeg er ikke pyleret bare fordi jeg ikke tør lade mine katte færdes ude, ej heller når jeg er ude og går med min hund og ser en bil, så beder jeg hende om at går ind til siden og står stille, jeg tør ikke lade hende går uden snor, da de der biler tit køre ret stærkt, og hvem ved om hun ikke ligepluselig ser noget der er spændene over på den anden side...

lige så med mine katte, så derfor går min hund i snor og mine katte i en lukket løbegård, derfor er jeg ikke pyleret, jeg beskytter bare...

Fra en der er født med empati

• #12   18. feb 2007 ups, håber ikke jeg ved dette indlæg bliver frosset...jeg kan nemlig godt lide at være her

• #13   18. feb 2007 Jeanette..

Det er der meget rigtig i. vi mennesker er ret beviste om hvad vi fortager os, og der er ingen dyr som er skadedyr.
    de er alle godt for noget... selv myggen.. det enste skadedyr der er på denne jord er os mennesker...vi tager kun fra jorden vi giver ikke

• #14   18. feb 2007 Jeg er selv pyldret ... mine er jo indekatte - men jeg kan godt se Beanmors pointe - tror, at hun mener, at det er lige synd for alle dyr at blive kørt over, uanset om det er tamkatte eller de vilde dyr i naturen.
    Og jeg kan love jer, at hun har empati - det har jeg selv mærket, da hun støttede mig et andet sted.
    Lone... jeg håber, at du får sovet på et tidspunkt - hjernen arbejder bedre efter lidt søvn, og du kan så måske få det hele lidt på afstand. Varme tanker smiley

• #15   18. feb 2007 Tak for jeres indlæg Lisbeth og karen..

• #16   18. feb 2007 Karen. det er jo lige det vi har.. pligt til at passe på dem, selv om jeg ikke se det som en pligt at gøre det...

Selv min huskat er det man kalder indekat...

• #17   18. feb 2007 Lone, jeg Sender lige nogen kærlige tanker til dig...

Lisbeth, du skal da også hace et cyper-kram og kærlige tanker..

Jeg kan ikke lade være med at tænker på jer, og denne ubehagelige oplevelse...

• #18   18. feb 2007 Åh nej kære Lone smiley

Jeg har da så ondt af dig og Lisbeth, at i måtte opleve dette, men hvor var det godt du fik mod og kræfter til at ende kattens lidelser.

Hvis så du er en pylder røv så er du sgu den skønneste pylderrøv jeg kender..

KÆMPE kram til dig og Lisbeth.

Anne

• #19   18. feb 2007 Kære Lone

Jeg sidder her og føler rigtig meget med dig og Lisbeth. Sikke en forfærdelig oplevelse..

Jeg tager virkelig hatten af for dig. Du havde modet da katten havde brug for det smiley stort kram til dig - din dejlige pyller-mås ;-)))

Hanne P - myg ER altså skadedyr GGG. De gør stor skade på min krop hver eneste sommer. LOOOOL

• #20   18. feb 2007 Anette, jamen de er ikke skadedyr, derved ikke sagt at de ikke er domme og onde...*loooooL'

Stakkels dig om sommeren.... *ss* domme myg

• #21   18. feb 2007 Lone j.
    Forfærdelig oplevelse. Har prøvet det for en del år siden.
    Jeg brækkede mig bagefter.
    Men med hensyn til om mine katte skal være inde eller ude, er jeg ambivalent.
    Min voksne kat er ude, hele dagen. Den har lært at komme når jeg kalder. og kan underlig nok høre det altid. Nogen gange kan der gå et minut inden den står ved havedøren og vil ind.
    Mine 2 killinger, er så ikke ude, for de kom så sent, at havedøren ikke længere kunne stå åbent, Så de skal lære det til foråret.
    I alle de mange år jeg har haft katte, har jeg kun oplevet een gang at min kat blev kørt over.
    Det var så til gengæld. den dyreste kat jeg har ejet det var en main coon.
    Den blev kørt over på sin hale, og kom sig heldigvis eftger et langt forløb, hvor dr.dyr mente vi blev nødt til at tage den hale. Men heldigvis kom den sig fuldstændig.
    Nrej mine katte skal have lov til at komme ud. Min gamle Snowdon blev 18 år- Og han var ude hver dag i hele hans lange liv.

• #22   18. feb 2007 pyha.. godt den ikke lider mere.. sikke en kamp det har været for det lille pus.

Efter jeg har læst dette indlæg bekræfter det bare endnu engang at jeg vil ha en kæmpe have der er lukket til mine katte.

Der er så mange der synes det er syne for mine katte at de får 100m2 lukket have. Men på den måde undgår man det lone og lisbeth har været igennem.. man undgår at katten bliver væk, stjållet, bidt i småstykker af en ræv eller andre dyr..

Hvis uheldet er ude og et dyr bliver kørt over eller ramt, så STOP for pokker op og hjælp det armedyr..

Håber du er ved at være dig selv ugen Lone.. Du hjalp i det mindste den lille stakkels kat. Hatten af for dig.

knus fra sanne

• #23   18. feb 2007 ugen=igen

• #24   18. feb 2007 Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg skal syns om det her. Som udgangspunkt skal dyr absolut IKKE lide på nogen måde, uanset hvilket dyr det måtte drje sig om, når det så er sagt så ville jeg som billist aldrig nogensinde gå ud til en såret kat, idet en såret kat ikke er sig selv og KAN finde på at angribe, med de farer det nu indebærer for at ende med et forrevet og vansiret ansigt, jeg ved jeg sikkert vil få på puklen for det her, men det er bare min mening

• #25   18. feb 2007 Opfatter jeg dit indlæg forkert, når jeg læser det som om du hellere vil lade en kat ligge, fremfor at hjælpe den, hvis der ligger en kat i vejkanten og lider??

• #26   18. feb 2007 Nej det gør du ikke, jeg lader hellere en kat ligge frewmfor at risikere mit eget ansigt bliver vansiret, men det regner jeg nu heller ikke med at finde forståelse for herinde

• #27   18. feb 2007 Øh næh det tror jeg heller ikke du gør Max.

Anne - der absolut finder det mere end usmageligt, at man ikke vil hjælpe et dyr i nød

• #28   18. feb 2007 hmmm, det huer ikke mig det du skriver, går du ikke engang ud og ser hvor såret kkatten er..
    Øhh kontakter du så heller ikke nogen der kan gøre noget

det er meget usmagligt

• #29   18. feb 2007 Jeg har ikke på noget tidspunkt skrevet jeg ikke ville sørge for hjælp til dyret... bare at jeg ikke selv stod ud af bilen for at se efter, men jeg har godt set hvor hurtige I er til dømme andre herinde

• #30   18. feb 2007 Jeg dømte ikke jeg spugte

• #31   18. feb 2007 puha , en forfærdelig oplevelse lone :'''''( sad næsten og snøftede da jeg læste det smiley
    TRæstekram til dig & kattens familie .. Og stort skulderklap, tror ikke jeg ville kunne gøre sådan noget .. smiley

max - O.O !!!!!!!!!!!!!!!!
    hvad **** er det for noget ?! grrrrrr ...
    En kat der ligger som den Lone aflivede, ville ikke kunne springe op på dig. Jeg er meget chokeret over at en der selv har kat /dyr ikke ville gøre noget for andres . Hvis det var din kan, og jeg kom kørene og så den var skadede ville du så også have jeg bare kørte vidre !? nej vel ?

• #32   18. feb 2007 Katie
    Hvis jeg så en kørte en kat over og kunne se i spejlet at den led og ikke ville kunne klare sig ville jeg nok finde mit backgear og sikre mig den var ordentlig død, om man slår katten ihjel på den ene eller anden måde er vel ligegyldigt... bare man udfrier det for dets pinsler

• #33   18. feb 2007 Hvis det stod til mig, så var der ingen løver i Zoo.Hvis jeg skal give en begrundelse for hvorfor mine katte får lov til at være ude, så ville der være mange.
    Bl.a. kultur normer holdninger.
    Og så tror jeg at et så "vildt" væsen som en kat er i min verden ikke ville trives hvis den kun skulle være inde.
    Hvis katten ikke kunne lide at jomme ud, så ville min voksne hvide kat nok ikke stå og be om at blive lukket ud hver morgen. Så ville den spise sin mad og gå rundt i huset, drille hundene og mislingerne.
    Hvis jeg har vætret inde i mit hus gr. sygdom bare 1 dag, så er jeg da lige før jeg flipper helt ud.
    Jeg vil mærke vinden, solen regnen og sneen. Jeg vil snuse alle de dejlige og mindre dejlige som går ind i min næse når jeg er ude. Jeg tror kattene gør det samme og længes efter dette.
    Jeg harf fuld forståelse for det at være bange for at miste sin kat, for det er jeg også. Jeg har i alle år været bange for de ikke kom igen når jeg kaldte, at de blev bidt af en hund eller en bil ramte dem, ligesom jeg har været nervøs når mine børn gik ud i verden og livet, for om der skete dem noget ondt.
    Sådan kan jeg blibe ved. Håber det giver et5 billede af hvorfor vi som lukker vores kat ud, vi gør det.

• #34   18. feb 2007 Undskyld alle tastefejlene. Men jeg bliver jo ivrig.

• #35   18. feb 2007 Hmmm er det nu at alle dem som har kat/katte i en lejlighed få dårlig samvittighed.. eller dem der bor i en storby...

• #36   18. feb 2007 Hmm jeg laver hvist osse fejl, er lift for hurtig..

Jeg mente er det nu de skal få dålig samvittighed

• #37   18. feb 2007 forfærdeligt :S
    jeg tror selv jeg ville gøre dets samme ..
    ikke for at være ond ved katten, men hvis den
    havde det så slemt som du skriver ville jeg have det værre med at lade den leve..
    for det bliver jo aldrig en kat igen, når dens
    bagkrop har været helt smadret :S snøft..

• #38   18. feb 2007 Rassemuus & Ann :
    Hej med jer. Jeg er dyreplager, sammer med mange mange andre herinde smiley *ss* Jeg plager konstant min kat med at holde hende inden, og med at beskytte hende mod århus' store fare, biler, sygedomme & kattehader.

Det er faktisk lov om at holde sine katte inde for sin egen grund, og det er lidt svært men fritrendende katte, ikke sandt ?

• #39   18. feb 2007 Jamen så er jeg det også, for mine katte kommer heller ikke ud, de har kun en lille bitte løbegård....

Så jeg plager dem med min kærlighed og beskytelse... for de fare der er udenfor...
    Da jeg ikke har lyst til at udsætte dem for de fare der nu en gang er der ude..

Det er mit valg...

• #40   18. feb 2007 Karen P :
    hehe , ja jeg er så ond *ss*

Ja, jeg er også sikker på hun meget heller vil ud og få ødelagt øjet i slåskamp, sparkes af fulde folk, og tages til fange af børnehavebørnen ;-))

hehe *ggg* hun vil helt sikkert nyde at komme ud og skære alle bildækkene op smiley nu må vi så bare håbe hun ikke lige bliver mast under en bil i mellem tide, men altså ''thats life'' ... som om (mangler smily der ruller med øjnene)

nej, jeg fortrækker at tage hende i sele ud i haven en gang i mellem, og ellers plage hende indenfor med legetøj og kærlighed. (: (:

• #41   18. feb 2007 Her bliver alle vi forskellige katteejere nok aldrig enig.
    Og det er mig flæøjtende ligegyldigt. Jeg og mine katte har det godt med sådan som vi har det.
    Og det håber jeg at alle I andre katteejere også har.
    Enhver blir salig i sin tro.
    Jeg har ikke brug for at overbevise nogen om at min måde er bedre end din måde.
    Iøvrigt går jeg ikke så højt op i det.
    Livet har en masse andet at byde på, end en endeløs diskution om katte skal have lov til at løbe frit eller ej.

• #42   18. feb 2007 For lige at vende tilbage til der, hvor denne tråd startede......

Hvordan har du det nu Lone?

• #43   18. feb 2007 Karen.
    Hvis det ikke er meningen at vi s kal være enig, hvorfor så disse endeløse angreb og modangreb på hvordan man holder kat???????
    Hvis vi alle må udtrykke vores mening som du Karen skriver for at lære noget nyt, hmm. skal det nye så være at der kun er een måde at holde kat på??????
    Nej jeg er tilfreds med den måde jeg har hold kat på, men det er ikke det samme som at jeg siger at alle skal vælge den samme måde.
    Og karen jeg synes bestem ikke livet er dejligt fordi jeg sidder trygt inden for mine egne vægge.
    Jeg synes livet er dejligt fordi jeg tør gå uden for og leve det. Og jeg tør også lade min dyr levet et liv i relativ frihed.
    I hvert fald mine katte.

• #44   18. feb 2007 Hmm.. Dyr tilbage til det fri.
    Ja jeg har det. jeg lukker sgu naboens køer ud i morgen for hvor er det da synd de er spærret inde. Så kan jeg lige tage de hunde der bor herinde ved siden af. De bor jo i et bur og det er da synd. Ud med dem.
    Nej jeg glemte da hestene. DE skal da ud for hvor er det synd for dem.

Bla bla bla... Det er IKKE synd for vores katte, at de ikke kan komme ud og lege med de tunge lastbiler, med de andre syge katte, med drenene der spidder dem i øjnene eller ham der skyder.
    Jo det er synd hvis katten er vant til at komme ud at den bliver "spærret inde", men hvis ikke de er vant til det så ved de sgu ikke hvad de går glip af.
    Det i har gang i er at menneskeliggøre dyrene. Hvis i syns det er synd så skal det partout være sådan, men sådan er livets realiteter ikke. Det er heller ikke nødvendigt for en hunkat at få killinger, for hun aaaaaaaaaaner ikke en bjælde om hvad hun går glip af. At det skulle være synd hun ikke oplever at blive mor en enkelt gang, er godt og grundigt misforstået. Det er noget mange tror..

Jeg har IKKE dårlig samvittighed over at spærre mine dyr inde, og jeg får det heller aldrig.

• #45   18. feb 2007 Lige en tilføjelse. Jeg lever ikke i en by. Er ganske vist født i KBh. Men de sidste 50 år har jeg boet der hvor man kan se himlens stjerner, fordi det er mørkt når det er nat, og der ikke er så meget gadelys, at det ikke er muligt.
    Ved ikke hvordan jeg ville holde kat hvis jeg boede i byen.
    Jeg ved bare at jeg ikke ville kunne leve i byen.

• #46   18. feb 2007 Aji hvor hyggeligt, hvis vi nu slap alle fri, så var der måske ikke plads til alle de biler...

Så kan vi jo også lige lukke alle børnene ud fra vuggestuer og børnehave, da de jo også er lukket inde...

Åhh det kunne være hyggeligt...

• #47   18. feb 2007 I må gerne holde jeres katte inde, det behøver i ikke at finde undskyldninger for, men i må også acceptere at andre vælger at holde kattene ude, for kattens skyld....
    Se vores katte ude Her:
    Vinter
    (link fjernet)
    Sommer
    (link fjernet)

Claes

• #48   18. feb 2007 Hej Alle
    Sikke da en tråd dette er blevet til.
    Først og fremmest TAK til jer der har trøstet mig og været der for mig OG Lisbeth i alt dette. Tak Lisbeth, fordi du lige var der for mig, da vi stod i det. Jeg er ikke så sikker på jeg var der for dig på samme måde.

Jeg har i dag fået snakket og snakket det hele igennem, med både min mand og de venner vi har været på besøg hos. Så det går meget bedre. smiley

• #49   18. feb 2007 Claes: det er nogle rigtig gøde billeder smiley
    kattene ser ud til rigtig at hygge sig..
    - men jeg ville nu aldrig turde at lade min mis gå
    ude uden snor.. jeg er nok lidt af en pylder-røv.. :s

• #50   18. feb 2007 - gode smiley

• #51   18. feb 2007 Kære Lone.
    Hvor jeg dog føler med dig. Den oplevelse er der ikke nogen der bør opleve, og hvor ærer jeg dyb dyb respekt for at du kunne gøre hvad du gjorde. - Jeg er ikke sikker på om jeg havde kunnet gøre det samme. Jeg havde nok bare stået og grædt hysterisk uden at vide mine levende råd.
    Indrømmer blankt at jeg sad med tårer ned af kinderne efter at have læst dit indlæg. Puuha.
    Det er et minde der vil være ætset ind på din hornhinde, og jeg kan godt forstå din frustration og din vrede overfor katteejere der ikke tænker så langt, som til at det snildt kunne være deres kat der endte som pandekage på vejen, eller endnu værre - med bagkroppen kvast og en uhensigtmæssig fører af bilen, der end ikke nærer så meget respekt for levende væsener, som til at tjekke hvad der er sket, og derefter tage handling.

Jeg vælger på nuværende tidspunkt at lade være med at kommentere de kommentarer der er kommet i dette indlæg fra mennesker som ikke magter at se realiteterne i øjnene, og som mener at et dyreliv blandt biler, ondskabsfulde mennesker og et travlt byliv er naturligt.
    Heller ikke kommentaren om at man da bare ville lade et påkørt dyr ligge og lide, blot af frygt for at vansire sit ansigt hvis dyret nu skulle forsvare sig, vil jeg kommentere.
    Det eneste jeg blot vil sige til dette er at jeg er glad for at jeg ikke omgiver mig med sådanne forsmåede og idiotiske mennesker, og at jeg ikke håber at jeg nogensinde vil rende ind i mennesker med en sådan tankegang. - Magen til ufølsomme og kyniske mennesker skal man godt nok lede længe efter.

Jeg tænker på dig Lone, tænker på den kære misser, og jeg sender både dig og Lisbeth mange hilsner og gode tanker. - I er nogle meget store person, og jeg ærer den dybeste respekt for jer begge to.

Nu vil jeg gå hen og være lidt ond ved mine to ynglingskatte og putte med dem under den varme dyne - uden muligheden for dem at komme ud i byens gader og stræder.

• #52   18. feb 2007 Camilla smiley kan du sove godt...

• #53   18. feb 2007 Karen P:
    Det må jo i sidste ende komme an på hvor de enklelte bor, hvilke katte man har - og alle de andre omstændigheder der kan gøre at man træffer lige det valg man gør,- om de skal være inde eller ude eller bag hegn i haven.
    Forskellen på vores og dine katte er nok arealet de har at boltre sig på incl. moserne - Ikke at dine på nogen måde ser ud til at lide nogen nød.
    Men man skal som Lundkvist også siger være klar til at tage pungen op af lommen, og helt klart passe dem med vacc.

Vi bliver bare så glade af at møde kattene ude og se dem ligge en hel formiddag foran et mussehul i baghaven. Vi er heldige syntes vi selv.

• #54   19. feb 2007 Lone J

Så først tråden nu....sikke noget forfærdeligt at komme ud for, også for dig Lone....

Jeg takker på den nu døde kats vegne, fordi du stoppede og gjorde en ende på dens lidelser, så den ikke skulle ligge og lide alene i x tid

• #55   19. feb 2007 Åh Lone - det var da en forfærdelig oplevelse :-(((
    - Jeg er ikke i tvivl om at du gjorde det rigtige.
    Kæmpe kram til jer begge herfra.

Kommentér på:
Den mest forfærdelige oplevelse.

Annonce