{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  to søskende sammen men han og hun??
  • #1   10. okt 2017 Ja da smiley Det kan man sagtens

  • #2   10. okt 2017 jeg har haft flere søskende, og det plejer at gå fint. især når de vokser op samme
    dog skal de neu begge to.
    Og så kommer der et MEN. For man kan godt få lidt problemer når de når en hvis alder. For hunkatte bliver hurtigere voksen end hnaktten. dermed kan de godt blive lidt sure på hinanden. hvis hankatten der imod har mulighed for at lege med andre så han ikke behøver at drille, ja så kan det gå godt
    det er værre hvis man vælger at sætte en hankatkilling til en voksen hunkat. så er der dømt balade


  • #3   10. okt 2017 Ja, det kan man godt - bare man husker at få dem begge neutraliseret inden de bliver for gamle.

  • #4   10. okt 2017 Okay tak for svar smiley

  • #5   10. okt 2017 Ja da selvfølgelig kan det fungere. De skal dog neutraliseres begge 2.
    Min søster har en sæt søskende af hver sit køn, de er nu 6 år og har dermed altid været sammen, selvfølgelig kan de tage deres ture hvor de slås lidt og bliver uvenner, men i store træk og det meste af tiden så trives de og så kæmper de lidt om opmærksomheden fra deres ejer, den kamp vinder hankatte oftest, men kun fordi han er næsten dobbelt så stor som sin søster smiley smiley


  • #6   23. okt 2017 Jeg valgte at få fire hankatte, som selvfølgelig blev kastreret og det har været en ubetinget succes. De er bon kammerater og der er aldrig ballade, selvom de nu er ved at være et par år.

Kommentér på:
to søskende sammen men han og hun??

Annonce