Kat forsvundet ikke til at finde Kat forsvundet ikke til at finde
Hej alle katteelskende folk,
Mig og min kærestes kat har snart været væk hjemmefra i 14 dage og vi savner ham utroligt meget....
Han plejede at være ude 3-5 timer af gangen også komme hjem og spise...
Men lige pludselig væk i et døgn og nu næsten 14 dage....
Vi har ledt i hele byen efter ham uden held...
Vi har spurgt naboer og andre mennesker i byen om de har set ham...Nogen har og andre ikke... men vi har ikke selv set ham og ingen har taget et billede....
Han har øremærke og er kastreret..og er meget nysgerrig og kun 6 måneder gammel og er oprindeligt fra en gård hvor han blev født og levede de første 12 uger af hans liv...
Og han er tillidsfuld og meget hengiven mod de fleste mennesker men mest tryg ved os....
Vi savner ham utroligt meget og ved ikke hvad vi skal stille op andet end at vente og se tiden an...
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 64 Katte: 4 Emner: 74 Svar: 9.155
Har du efterlyst ham på internater i området og der hvor han er registreret?
jul 2011
Følger: 25 Følgere: 40 Katte: 4 Emner: 2 Svar: 14
Nej har jeg ikke, men det vil jeg gøre nu, tak for tippet
Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.369
Håber jeres Ash snart finder hjem eller I finder ham. Krydser finger
nov 2013
Følger: 14 Følgere: 813 Katte: 20 Annoncer: 1 Emner: 118 Svar: 7.384
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Hæng efterlysningsopslag i lokalområdet. Og efterlys ham på diverse sider på nettet. Dyrenes beskyttelse, Dyreværnet, Kattens Værn Facebookgrupper osv.
Og tjek fremlysninger. Måske nogen har fundet ham.
Tjek om du er registreret med korrekte ejeroplysninger (telefonnummer osv.) på katteregister.
Det er lidt sent nu, men bed naboer tjekke skure og garager. Han kan være smuttet ind et sted, og blevet lukket inde (det har jo lige været efterårsferie og mange rejst væk på ferie).
Jeg håber, han kommer hjem i god behold!
maj 2012
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.012
Har du kontaktet øremærkeregisteret? for han bør stå som efterlyst.
prøv at gå ture om aftenen/om natten. det er oftes nemmere at få fat i katten når der er mere ro på i omgivelserne. tag noget med som katten kender lyden af, og så bare gå ud og lave lidt "larm" og kald på ham, hvis han kender sit navn
når/hvis han kommer retur, bør du holder ham inde i et godt stykke tid.
jul 2011
Jeg frygter også at nogen har taget ham med hjem eller lign. bor desværre i en meget turistet by ihvertfald i ferier....
Min kæreste har lavet utallige opslag på fb både i en fremlysnings/efterlysningsgruppe i byen og på hans private da han kender mange i byen...
Jeg har korrekte oplysninger på katteregisteret og han øremærke er til at læse
Vi har bedt naboer og andre folk i byen om at tjekke deres skur men ingen har set ham...
Vi har ringet til dyrlægen og kontaktet internatet og informeret dem om at han er efterlyst....
Øremærkeregisteret har jeg ikke kontaktet men det vil jeg gøre, tak for tippet
Vi har gået hele byen rundt med hans yndlingslegetøj, godbidder og kaldt og kaldt uden held
Men ja vi holder ham inde hvis han kommer hjem igen...
maj 2012
Min datters ene kat er smuttet et par gange, men vi har hver gang fundet den i nærmeste buskads, og heldigvis svare den når man kalder, og i haven kommer den også når der bliver kaldt, det gør den ikke når den er smuttet, men den kan ikke stå for en dåse tun, så det har redet den 3 gange, og hulderne er dækket, så nu er der ikke flere steder den kan smutte
jul 2011
Han havde også sit yndlings hjørne i haven med krat og der plejede han altid at dukke op samt svare med miav når man kaldte på ham... Men ikke mere
Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.369
jul 2011
sep 2016
Følger: 5 Følgere: 227 Katte: 6 Emner: 14 Svar: 124
Hvordan er han og komme i nærheden af for fremmede ? Er han meget snakkesalig eller er han bange for fremmede?
Jeg synes allerede i har gjort alt hvad i kunne ..... men tænker lidt , nu ved jeg ikke om hvordan i bor, om i har have... hvis i har have ville jeg tage noget kattegrus fra hans katte bakke (helst noget brugt han selv har været i) og sprede rundt i haven .... og ja ellers blive ved med det i allerede gør...
Føler med jer ...
Ved hvor dårligt jeg har det når min Mille ikke lige kommer første gang jeg kalder , puha ville have det rigtig skidt hvis det stod på i flere dage ...:/
jul 2012
Følger: 3 Følgere: 26 Katte: 1 Emner: 65 Svar: 1.075
jul 2008
Følger: 63 Følgere: 743 Katte: 13 Emner: 711 Svar: 8.012
okt 2014
Følger: 5 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 28
jul 2011
Tror meget på at nogen har stjålet ham og skidt på at han har øremærket...
Han er ikke bange for fremmede...Han var vant til at fremmede mennesker kom og gik på gården han er født og opvokset, da de havde bed and breakfast
Vi har have og jeg vil prøve det med kattegrus tak
Vi prøver med efterlysning i avisen
Min mor sagde også at katte tit har to hjem fordi der er andre mennesker derude der gerne vil fodre dyr
Han er fra en gård 250 km væk fra hvor vi bor så langt tror jeg ikke han kan gå....
Kat forsvundet ikke til at finde