{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
628 visninger | Oprettet:

Negativ kat {{forumTopicSubject}}

Jeg har i december fået 2 nye katte i mit hjem.
begge er hankatte men de er neutraliserede.
De er ca 9 måneder gamle nu.
Mine "gamle" katte tog det meget forskelligt (de er over 2 år nu) da de nye kom til! Kirara var stort set ligeglad, men holdt sig på afstand, hvorimod Hikari blev skide sur og begyndte at hvæse af alt og alle, og stak af hver gang han fik øje på killingerne...
han kan stadig opfører sig sådan fra tid til anden! Han bliver sur over ingen ting og sidder og knurrer og hvæser, selvom der var en periode, hvor han rent faktisk havde accepteret dem og endda kunne ligge og putte sammen med dem.
Men det er som om at efter han er begyndt at komme ud igen, så når han kommer hjem så hvæser han af alt...det er meget underligt...
Kan nogen genkende det her mønster fra deres katte "sammenføringer" ??
Hvad kan der evt være galt?
mvh
Liuwina
P.S da jeg flyttede herud holdt jeg ham inde i en måned (sammen med de andre) for at de skulle vænne sig til stedet, og den første uge gik han simpelthen og hvæste af ALT også sin egen hale...han var HELT oppe og køre! jeg har på fornemmelsen han ikke rigtig kan tolerere forandringer....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Negativ kat
  • #1   7. mar 2007 For nogle år siden da vores kat havde fået killinger og de skulle videre. var den en familie med en gammel kat som skræmte vores misser så de blev nødt til at aflevere dem tilbage til os. hvor de var fuldstændig ødelagt. så derfor har vi haft det sådan at når vi skulle af med dem vi har nu (altså killigerne) skulle det være til nogle der ikke havde katte så det ikke skete igen.

    Skal lige siges at vi ikke er avlere men det bare er sket ved uheld måske glemt p.pille


Kommentér på:
Negativ kat

Annonce