{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
454 visninger | Oprettet:

Min kat er blevet på kørt :/ {{forumTopicSubject}}

I morges ved halv 7 tiden, kom min kat hjem, min mor lukkede ham ind. Hun fór ned til mig, og sagde jeg blev nødt til at komme op og kigge på hvad der var sket med ham, han kunne næsten ikke gå på sine bagben smiley klokken 8 ringede vi så til dyrelægen, og fik en tid klokken 10, hvor vi så afleverede ham, hun sagde han var blevet påkørt, og hun ville røgten fotografere ham, så hun kunne se om der, var sket noget med hans bækken. Hun ringede så og sagde der ikke var noget at se på billederne, men han skal have noget morfin, og andet smertestillene, fordi han har sår over det hele smiley Stakkels lille Chico.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min kat er blevet på kørt :/
  • #2   14. mar 2007 Puha sikke da en grim oplevelse for både dig og din dejllige kat.

Jeg håber han bliver helt rask.

Potekram herfra

• #3   14. mar 2007 jeg håber han vil blive rask hurtig igen... det må havde været en meget dårlig og grim oplevelse for jeg.. og god bedring med han ...

• #4   14. mar 2007 Åhh lille mis dog... Rigtig god bedring med ham.

• #5   14. mar 2007 Uha det lyder godt nok ikke rart, men har selv oplevet noget lign. Det er vel ved at være 4 år siden, da kom min gamle hankan hjem med et åben sår der ved den ene hofte også ned til maven (Vi formoder at han var blevet ramt af en bil). Boede den gang hjemme og prøvede at forklarer min den gamle at han skulle afsted og det var nu, men nej! Han gik ca en uge så gik der betændelse i lortet så tog jeg selv til dyrlæge med ham og betalte selv af mine konfirmations penge. Han kom afsted og blev bedøvet det tog lægerne 2 timer om at sy ham sammen igen og såret var 7x7 cm.
    Så skulle han gå med krave og have medicin. Uha et mariedt.
    Og hvad gik der, to måneder eller sådan noget så forsvandt han, om han blev kørt over igen også døde ved det ikke.

• #6   14. mar 2007 Har fået ham hjem nu, han ved ikke hvad han skal gøre af sig selv, han har fået smertestillene, men han har stadig vildt ondt, han kunne kun lige kravle ud af transport kassen smiley

Kommentér på:
Min kat er blevet på kørt :/

Annonce