Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  nyt tørfoder i bilka
  • #1   17. mar 2007 smider lige et link til dere hp (link fjernet)

• #2   17. mar 2007 vi fik to 500 gr poser som prøve i en tysk dyrehandel, begge kattene spiser det med velbehag og umiddelbart ser det ok ud på varedeklarationen

• #3   17. mar 2007 Foderjunglen.....

Ville aldrig fodre indekatte med andet en et top foder.

Udekatte er en anden sag, da de suplerer deres foder med mus og fugle, hvilket er meget rig på feks proteiner.

Håber det bedste

• #4   17. mar 2007 jeg arbejder jo i bilka så det ville bare være så nemt for mig og tage det med hjem fra arbejde i stedet for at skulle ned til dyrehandleren... jeg har lige bestil en prøve pose så må vi se hvad misserne siger til det...

• #5   17. mar 2007 foderet burde ligge i toppen med den pris det har... det koster godt og vel 10kr pr dag og fodrer en kat med det .

• #6   17. mar 2007 ja foderet er faktisk ret dyrt og i tyskland bliver det solgt på lige fod og i samme prisklasse som rc,eukanuba osv.
    bilka har efterhånden mange kvali-produkter så hvorfor skulle de ikke også kunne sælge ordenlig kattemams

• #7   17. mar 2007 For 10 kr dagligt, så kan du lige så godt fodre med RC, som har et afballanceret foder

Good luck

• #8   17. mar 2007 ecanuba har jeg ikke stor tiltro til...desværre

• #9   17. mar 2007 u....sorry

• #10   17. mar 2007 anne som sagt så ville det være nemmere for mig at købe det med direkte fra arbejde da jeg tit har vagter fra 8 til 21.30 og er foderet på lige fod med RC vil jeg gerne bruge de fri dage jeg har på mine børn kæreste og misserne :o)

• #11   17. mar 2007 ku nu heller aldrig drømme om at gi mine misser hverken eukanuba eller iams, det var kun eksempler

• #12   17. mar 2007 mine får lige pt en blanding af RC og technical...

• #13   17. mar 2007 Vi bruger normalt kun Regal cat bites men har bestilt en prøvepakke.. det kan da aldrig skade at lade hende prøve lidt forskelligt så længe man sørger for at de får hvad de har behov for

• #14   17. mar 2007 gyys, så snart jeg hører "nemmere for MIG"

Hvor mange katte har du dog så det er besværligt for dig at få 10 kg hjem?

Jeg får min 50 kg hjem af gangen....godt nok leveret

Men køb det dog endeligt et ukendt fodermærke til dine katte...

• #15   17. mar 2007 jamen anne inden du går helt agurk så se lige mine arbejds tider og jeg har os to små børn og som jeg os skrev at hvis foderet er på lige fod med det andet kunne jeg lige så godt bruge det. forstår ikke hvad problemet i det ligger henne at det ville være rart og lette nogen ting i ens hver dag så man har mere tid til det der hjemme. og du kan jo selv se hvor mange katte jeg har ;o)

• #16   17. mar 2007 og så har jeg ikke bil så det er ikke lige til at slæbe 10kg med hjem i bussen da vores dyrehandler ikke ligger op af et busstoppe sted...

• #17   17. mar 2007 Men som jeg tidligere skrev...

Hvis du har udekatte, så behøver du ikke et kvalitetsfoder, da musen indeholder meget af det din kat har brug for

• #18   17. mar 2007 Naarhhh 10 kg kan vi alle med arme slæbe hjem....

• #19   17. mar 2007 mine katte må ikke komme ud (vi bor i lejligehed) men boede vi i hus måtte de stadig ikke komme ud da jeg hverken ville ha dem stjålet eller at de blev kørt ihjel :o)

• #20   17. mar 2007 Ja så ville jeg ikke eksperientere med et nyt foder bare fordi det er 5 kr billígere killoet

• #21   17. mar 2007 Anne.. rolig nu.. der er ingen grund til at rake ned på Sabrina fordi hun synes det er lettere at tage maden med hjem fra arbejdet..

og nej ik alle med arme kan bære 10 kg foder.. jeg må f.eks kun løfte ½ kg af gangen så jeg er afhængig af at nogle kan hente foder for mig, ved dyrlægen..

• #22   17. mar 2007 anne: jeg har dårlig ryg og ja så er jeg en pæn stor slapssvans så nej jeg ville ikke kunne slæbe den sæk hjem....

lige pt får jeg min far til at kører mig når jeg skal købe mad og grus hjem og så køber jeg det i store mængder af gangen...

men igen hvis foderet er på fod med det andet så ser jeg ikke noget problem i at bruge det og synes det er positivt at bilka har fået det for der er mange katte mennesker som ikke tænker over det med foderet,..

• #23   17. mar 2007 anne kender du foderet siden du synes det er så dårligt?

• #24   17. mar 2007 Jammen det er dit valg.

Hvis dine katte er neutraliserede, så passer Bilkas foder ik til dem, da der er for meget protein/magnesium i deres foder.

Hilsen
    Anne

• #25   17. mar 2007 jeg kender ikke til foderet men jeg vil da også sige hvis det er på lige fod med RC så kan jeg ikke se hvad der er galt i at købe det og så både spare kørelsel og tiden til det og også bare for din fars skyld....

Hilsen Monica...

• #26   17. mar 2007 Nej jeg kender ikke foderet, men jeg kender foderverdenen, og jeg ved, at alle gode fodertyber ALDRIG ville sætte dere ben i et supermarked....

• #27   17. mar 2007 det er de ikke så det skulle ikke volde de store problemer.

• #28   17. mar 2007 Du skal bare være opmærksom på dine kattes protein/magnesium indtagelse. Nu går jeg ud fra at dine katte er neutraliserede...

jeg vil gå i seng nu, så sov godt smiley

• #29   17. mar 2007 monica: ja du har ret med det for min fars skyld, det er nemlig hans dårlige ryg jeg har arvet men han slæber alligevel op af trapperne for mig fordi han ved jeg er så slap hehe og jeg render after ham og siger han skal lade mig tage det op, så køber jeg selv foderet der oppe i mindrer portioner hvor jeg kan tage med hjem efter behov behøver han ikke og for slæbe sig hehe...

• #30   17. mar 2007 og inden jeg sover....
    hvof fa..... er de ik neutraliserede...??

• #31   17. mar 2007 anne nej det er mine piger ikke da jeg gerne vil ha killinger på dem når de engang er gamle nok men de er stadig killinger så det tager jo noget tid endnu... hvad må magnesium max være?

• #32   17. mar 2007 Helt ærligt Anne R, synes du ikke tonen snart skal have en anden lyd.. ?? Det er da ikke fair at over rumle Sabrina på den måde... Hun har spurgt nogle simple spørgsmål og har forklaret sig, og stadig er det ikke godt nok?? Synes du skal stoppe, for det er da ikke fair, det er grovt i mine øjne...

• #33   17. mar 2007 magnisium til normale katte : 0,09%

Og til dig Jeannette B - hvad har du lige gang i...? Jeg holder en sober tone, prøver bare at hjælpe

• #34   17. mar 2007 anne jeg kigger altid selv efter magnesium indholdet men må indrømme at jeg havde glemt hvad det max må være da jeg længe har holdt mig til de to andre produkter jeg bruger. men så at indholdet på killinge fodret er på 0,1 så det er jo ikke langt over...

• #35   17. mar 2007 ...og så prøv lige at spørg Sabrina om hun syntes jeg er grov før du fører dig frem....

• #36   17. mar 2007 Anne R - udover, at jeg synes du i denne tråd har et ualmindeligt ubehageligt "mig-alene-vide" problem kan jeg da fortælle dig, at du ikke har forstand på udekatte. Mener du seriøst, at bare fordi en kat går ude (og her taler jeg om dem, der har et hjem at komme tilbage til, når det passer dem), SPISER den mus og fugle? Det må jeg sørme hellere belære mine to katte om så....... for det har de sørme ikke hørt!

Den ene fanger mus, slår dem ikke altid ihjel - men tager dem gerne med hjem, men han har ikke spist en fugl eller mus siden han var 5 måneder gammel (er nu 6 år) og det var mere nyhedens interesse end noget andet. Den anden er kun lige avanceret til at slæbe levende frøer med hjem.

Derudover har jeg nu bladret linket igennem og kan ikke finde noget om produktets magnesium-indhold - rent faktisk giver en søgning på ordet intet resultat ?!?

Og en sidste ting er, at jeg personligt - selvom jeg er både stor og stærk og har sund ryg - ville betakke mig ganske alvorligt for at slæbe 10 kg kattefoder særligt langt. De kommer i nogle totalt uhandy poser og dengang, jeg ikke havde bil, købte jeg aldrig mere end 5 kg ad gangen.

Hvis tallene ligger på niveau med f.eks. RC, vil jeg sige: Prøv det dog - men for økonomiens skyld, start med prøveposer *SS*. 10 kg er dyrt, hvis kattene ikke kan lide det.....

• #37   17. mar 2007 hvof killingefoder, dine katte er da ik killinger...

• #38   17. mar 2007 Jeg har da ret til at udtale mig, og jeg synes at du har en grov og nedladende tone, og det er min mening, og den står jeg altså ved,,, :))

• #39   17. mar 2007 ok hvad sker der lige her..??

• #40   17. mar 2007 mette L : poserne er faktisk ret små... de ligger i priserne fra 14kr til 45kr så det er jo ikke noget man går neden om og hjem af at prøve... jeg skal på arbejde tirsdag og så køber jeg nogen af poserne og skriver tallene på dem ind... og som sagt er magnesium på killinge foderet (mener det var den jeg havde fat i) på 0,1.

• #41   17. mar 2007 anne? skal katte ikke ha killinge foder til de er 12 måneder? de to af dem er fra juni sidste år og salem blev et år i januar men synes hun trænger til lidt mere sul på kroppen så er blevet anbefalet og lade hende spise killinger foder lidt endnu og shabe får rc light i samråd med hans opdrætter så har helt tjek hvad mine katte bør og ikke bør få.

• #42   17. mar 2007 som sagt har jeg prøvet det omtalte fodre og det holder sig fint inden for magnesiumsrammen for kasteret katte, så jeg ka altså ikke se problemet.
    syntes også tonen her lige nu er lige barsk nok, smil og vær glad istedet

• #43   17. mar 2007 meget muligt...søde... men jeg har nu engang opdrættet katte i 22 år, så jeg må en eller ha en eller anden erfaring. Denne erfaring vil jeg meget gerne dele ud til andre, dog uden at blive skudt mens gørende det...

• #44   17. mar 2007 og min erfaring er, at folk gerne vil spare 10,- kg på kattemad, men de har intet imod at købe en trøje til 399,- på udsalg....

• #45   17. mar 2007 sabrina: mine katte har altid adgang til: Babycat, Sensible, Maine Coon, Outdoor. Så kan de selv vælge.

Det vigtigste foder som jeg mener du skulle ha er Sensible og Babycat

• #46   17. mar 2007 anne ja og jeg har så ikke opdrættet katte men kun været katte ejer i 6 år og har rigtig meget og lære endnu og derfor har jeg altid spurgt kænnere hvad jeg bør gøre inden at jeg roder mig ud i noget dumt og derfor er jeg ret sikker på at mine misser ikke lider nød og de er super flotte i pelsen og alle på nær sove dyret shabe leger ikke møbel venlige lege,,, men er da glad hvis det bare er alm omtanke for mine katte men må da indrømme at jeg føler mig lidt angrebet...

men igen jeg køber et par poser og så skriver jeg tallene ind :o) men johnny har jo os skrevet at tallene er som de burde være :o)

nå mine børn er jo lige glad med at jeg gerne vil sove længe så må hellere hoppe under dynen nu...

• #47   17. mar 2007 anne sensible synes jeg ikke lige jeg har set før? men baby cat har de til tider fået blandet i det andet men de gider det ikke rigtig for det er så småt...

• #48   17. mar 2007

Og killinger SKAL ikke ha killingefoder til de er 12 mdr, men de skal ha et kvalitetsfoder hele deres liv. RC kitten er der ik "nogen" der gider æde, men babycat er elsket af alle....Sensible indeholder egentlig nok til alle, men for meget til de fede...
    Men tal med din opdrætter...

anne? skal katte ikke ha killinge foder til de er 12 måneder? de to af dem er fra juni sidste år og salem blev et år i januar men synes hun trænger til lidt mere sul på kroppen så er blevet anbefalet og lade hende spise killinger foder lidt endnu og shabe får rc light i samråd med hans opdrætter så har helt tjek hvad mine katte bør og ikke bør

• #49   17. mar 2007 hmm : ang det med tøj køb så må den ikke klistres på mig da både mine forældrer og min kæreste har skældt mig ud over at jeg bruger alle mine penge på dyrene og glemmer mig selv.. ja rent faktisk i dag fik jeg en stak penge i hånden og så var det ærsgod ud og shoppe og jeg kommer kun hjem med to bluser som var sat 70% ned så det blev 100kr i alt og resten af pengene var røget på ting til dyrene UPS. (har os kaniner og hamstrer og når jeg kan finde tiden vil jeg os gerne lige ud til hestene)

• #50   17. mar 2007 ja der er mine så omvendte de vil gerne ha kitten og gider ikke baby cat, men jeg er gået over til technical til dem i stedet for da de er helt vilde med det og vores dyrehandler har anbefalet det (hun ved rigtig meget om foder til katte)

• #51   17. mar 2007 Sabrina:
    Sensible er nok det bedste foder indenfor RC, med mindre man har fede kastrerede katte.....for så er det for meget..
    Fodrer du dine avlskatte med sensible og dine babyer med babycat (meget bløde piller som blødes om i kogt vand de første 14 dage) hvorefter de langsomt gives til hårde piller, så er du godt hjulpet...

• #52   17. mar 2007 og nu skulle jeg ha været i seng, syntes bare jeg måtte blive pga dem der sagde jeg var streng..!!
    Var jeg streng??

• #53   17. mar 2007 Anne - i mine øjne har alle, der læser en tråd, ret til at føle sig generet, hvis de føler, der er nogen, der holder en grov og nedladende tone - ligegyldigt om det er rettet mod dem personligt eller ej. Det er et offentligt debatforum og dermed bliver alle udtalelser offentlige. Hvis du derimod havde stået i et hjørne og diskuteret alene med Sabrina, var det en sag mellem jer to og ingen andre.

• #54   17. mar 2007 okay det vil jeg huske på til den tid... troede egentligt at RC quein (staves) var bergnet til til drægtige katte sammen med baby kat...

nå må altså i seng nu men følger lige op på tråden i morgen godnat...

• #55   17. mar 2007 hehe ja synes du var lidt streng først men de sidste inlæg var nogen jeg kunne bruge til noget og var et godt tip som jeg vil tage til mig og nu ved jeg hvor jeg skal gå hen hvis jeg mangler et godt råd ang fodring...

nå for sidat gang skulle vi aldrig se dyner hehe.

• #56   17. mar 2007 Mette L
    Du skal da være så velkommen hvis du kan finde noget du bliver stødt over smiley

• #57   17. mar 2007 Queen er bare en salgsgimmik, indeholder egentlig ikke andet en Babycat "Lysine" men mine gad ik æde Queen

• #58   17. mar 2007 og så vil jeg da gerne gøre opmærksom på, at jeg i år bliver 40....og jeg er virkelig 40 fed og færdig, så hvis der er nogen der har lov at være sur - så er det nok mig...gaaab
    Men hjælpe vil jeg gerne

• #59   17. mar 2007 Sabrina og Jeannette B

Jeg vil da gerne vide hvad der stødte jer..??

Muligvis kan jeg forbedre mig...

• #60   18. mar 2007 Hvis ikke dette er ualmindeligt sarkastisk, så ved jeg ikke, hvad er:

"gyys, så snart jeg hører "nemmere for MIG"

Hvor mange katte har du dog så det er besværligt for dig at få 10 kg hjem?

Jeg får min 50 kg hjem af gangen....godt nok leveret

Men køb det dog endeligt et ukendt fodermærke til dine katte..."

Det her er efter min mening noget, der slet ikke kommer dig ved:

"og inden jeg sover....
    hvof fa..... er de ik neutraliserede...??"

Her kan jeg helt personligt blive stødt på mine udekattes vegne - for du aner ikke, hvad du taler om:

"Men som jeg tidligere skrev...

Hvis du har udekatte, så behøver du ikke et kvalitetsfoder, da musen indeholder meget af det din kat har brug for"

• #61   18. mar 2007 sørgeligt at der ikke skal mere til at få dig op i det røde felt....

• #62   18. mar 2007 som skrevet:
    hehe ja synes du var lidt streng først men de sidste inlæg var nogen jeg kunne bruge til noget og var et godt tip som jeg vil tage til mig og nu ved jeg hvor jeg skal gå hen hvis jeg mangler et godt råd ang fodring...

nå for sidat gang skulle vi aldrig se dyner hehe.
    ---------------------------------------------------

så endte det vel egentlig ok uden din indblanding...??

• #63   18. mar 2007 Nu har jeg ca 15 avlskatte, nogle igang, andre "upcomming", nogle på enden. når jeg køber RC så er det altid 2xsensible, 2xbabycat, 1gang MaineCoon,, 1x Outdoor. Så bliver de spist samtidig...

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.368
    #64   18. mar 2007 Hej.

Jeg har været inde på linket og kan ikke se hvad magnesiumet eller taurinen er på. Jeg giver ikke mere mine katte foder hvor magnesiumet overstiger 0.08%, da min tøs fik urinvejsinfektioner af for højt magnesium og derfor giver jeg dem som forbyggende trænebær tab. en gang ugeligt Jeg leder stadig efter et foder hvor magnesium indholdet er på ca. 0.06%, det er der i Hills, men det vil de ikke have.

Hvis mine katte var udekatte og fangede mus og fugle, så skal de samtidigt også have et kvalitetsfoder hjemme. Jeg synes det er ligesom at sige du må godt spise lidt af det sunde hver dagen og så gør det ikke noget du spiser junk food med alle de tilsætningsstoffer der er i det andet mad resten af dagen.

Man ved jo ikke hvor meget de spiser af mus eller fugle i naturen eller kun leger med noget af byttet eller hvor meget en kat egentlig skal spise i naturen for at få det de skal have, derfor min mening et kvalitsfoder ved siden af. Hvorfor ikke give dem det bedste.:-)

M.V.H Janne

• #65   18. mar 2007 nu har jeg så købt en pose i killinge udgaven og ville så samligne med posen fra rc og på RC´s pose står der slet intet om magnesium og synes faktisk at jeg bedre kan finde ud af hvad der er i perfect fit end i RC...

• #66   18. mar 2007 Janne - det var også derfor, jeg blev irriteret over Anne's bemærkning om, at udekatte ikke behøvede kvalitetsfoder, fordi de spiste mus og fugle - der er ingen, der ved præcis, om eller i hvor stor grad, de spiser det, de fanger. Og jeg vil vove at påstå, at Bailey slæber alt sit bytte med hjem til moooar - og det spiser han altså ikke!

Jeg vil til hver en tid give mine katte et ordentligt kvalitetsfoder og som dig rører jeg heller ikke noget, hvor magnesiumindholdet er over 0,08% - derfor kunne jeg ikke drømme om at give RC. Har du også prøvet Nature's Best fra Hills eller "kun" det normale? Nature's Best i kyllingevarianten er faktisk helt nede på 0,06% *SSS*

• #67   18. mar 2007 Anne
    Ja, sådan er man jo så forskellig. Jeg synes da, det er sørgeligt, at du går ind med det samme i en tråd og kritiserer et foderprodukt, du ikke kender indholdet af, kritiserer spørgeren for ikke at have steriliseret sine katte og udtaler, at udekatte ikke har behov for kvalitetsfoder.

Og hvis den bemærkning med "indblanding" var møntet på mig, så fred være med det - som jeg skrev tidligere, er dette et offentligt debatforum og alle må kommentere, så længe de skriver i en ordentlig tone.

• #68   18. mar 2007 "Rc har 21 forskellige produkter.
    1 produkt er på 0.1
    9 af dem er magnesium på 0.09.
    9 på 0.08
    2 på 0.07"

Jeg var faktisk ikke klar over, at de havde produkter med magnesium på under 0,09% - beklager min generalisering.

Men nu har jeg to burmeserkastrater på under 7 år og har lige været indholdsfortegnelsen igennem for de mest relevante (Young Male, Siamese (som det nærmeste racekattefoder) og henholdsvis Fit 32 og Outdoor 30, eftersom de lever som ude/indekatte) og ingen af disse fire produkter holder samme lave indhold af fosfor og magnesium som Hills' ganske almindelige fra dyrehandleren, der ligger på 0,7% for fosfor og 0,07% for magnesium, så jeg tror nu, jeg bliver hvor jeg er rent madmæssigt *SS*

• #69   18. mar 2007 Uha, en foderdebat smiley det er næsten som et religionsspørgsmål.
    Jeg ved godt, at mange herinde sværger til RC, et foder der IKKE bliver fast inventar hos mig. Jeg kan bruge Babycat fordi den består af små piller, men sådanrt mine killinger kan tygge de lidt større stykker, går jeg over til mig sædvanlige foder. Et foder der bevisligt ligger langt højere i kvalitet i forhold til RC.
    Og for lige at få det på plads, vil jeg heller købe Iams eller Eukanuba, skulle det være.
    MEN når det så er sagt, så siger jeg lige igen, at foder er et religionsspørgsmål og jeg mener af ærligt hjerte, at man ikke kan påstå at katte ikke kan trives på brugsens det bedste eller Catzy fra Aldi. Intet foder kan indføres i et EU land uden det overholder gældende regler for dyrefoder.
    Det vigtigste i fodring af dyr er; at man finder det eller de produkter, som ens kat/katte trives med og mon ikke alle kan se om katten trives?? Det behøver man ikke den store ledvogtereksamen for.

• #70   18. mar 2007 Hov jeg glemte lige.
    Jeg anbefaler altid at katte får killingefoder til de er 12 mdr.

• #71   18. mar 2007 Britta - det forstod jeg skam godt *SS*. Jeg undrede mig bare over, at f.eks. Young Male, der i sagens natur er beregnet til kastrater og ovenikøbet skal købes hos dyrlægen, har et højere niveau af både magnesium og fosfor end Hills' almindelige.

Men derudover vil jeg give Lone J fuldstændigt ret i, at foder er et religionsspørgsmål og noget af det vigtigste er, at katten vil spise det *SS*. Med tørfoder har jeg så bare været heldig, at mine gerne spiser det, der passer mig bedst rent indholdsmæssigt - vådfoder er en heeeeeeelt anden sag, der er især den ene herre umådeligt kræsen smiley

• #72   18. mar 2007 Puha, sikke en debat....

Det hvilket foder nogen bruger er deres valg, at jeg så vælger at Bruge de mærker jeg bruger er jo også mit valg..
    At nogen vælger at bruge brugsen's eller det billige fra Aldi er deres valg,

Jeg vil nemlig heller spiser en god mørbrad frem for flæskekød...

Jeg råder mine killingekøbe at foder med killingefoder til de er 12 mrd.. da det er det bedste at foder med, så de får hvad de skal bruge til at vokse på..Jeg bruger det til mine er 18 mrd, hmm det står nu fremme hele tiden, da her er killinger næsten altid...

• #73   18. mar 2007 Glemte lige, at min skøre huskat Line, på ingen måde vil have kattemad, hun lever af tun, toskerovn og det jeg spiser, ind imellem kan jeg lokke lidt af Sheba's den nye i hende...
    Hun er sund og rask.. hun har kun været til dyrlægenudover hendes sundshedtjek.. da hun skaulle have kejsersnit, og da hun var helt lille, hvor vi fandt ud af at hun ikke havde gennemgang i hendes tårekanlaler.. det blev fikset siden har hun ikke været syg....

• #74   18. mar 2007 Oh wow. .Jeg må indromme at jeg gik over til mærker som Hill's. RC og etc., fordoi jeg bare Ikke kunne få min hunkat til at tage på efter hun fik killinger (tidligere var jeg ikke klar over den betydning det forskellige indhold i foderet havde), hun tog straks på efter vi skiftede. Og jeg har heller ikke på samme måde problemer med at hun bliver for tyk, som jeg havde ved Whiskas/Kitkat (eller hvad det nu hed) inden hun fik killingerne. Her får hun hvad hun vil have af spsie, og hendes vægt ligger støt og roligt på hverken for tyk eller for tynd, det er for mig et tegn på at maden er god og afbalanceret til hende i forhold til supermarkederns foder :o)

• #75   18. mar 2007 Hanne P - Hvad var forrsten symptomerne på at hun ikke havde gennemgang i tårekanalerne, og hvad gjorde I/dyrlægen ved det? :o)

• #76   19. mar 2007 Eva K...
    Hendes øjene og næse blev ved med at løbe i vand, og de prøver der blev taget var negative, så prøvede Dyrlægen at give hende nogen blå dråber i øjne, og da det ikke løb ned og ud af næsen og ej heller ned i munden, tja så sagde han at det var fordi der ikke var gennemgang, så han borret et lille bitte hul igennem næsen... Og siden har hun ikke haft symtomer.. andet end hun indimellem nyser

Kommentér på:
nyt tørfoder i bilka

Annonce