{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
557 visninger | Oprettet:

Jannie F
Jannie F
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3

Langtidspasning af kat {{forumTopicSubject}}

Jeg står i den uheldige situation at skal have passet min kat i en længere periode. Jeg skal finde en ny lejlighed hvor jeg må have ham med. Og jeg ved ikke om det tager 3 mdr eller 8 mdr før jeg finder et sted.

Pension ville være optimalt men det er mit budget slet ikke til. Og skulle af med min store pelstot ville knuse mit hjerte. Er der nogen der ude, eller kender i nogen der vil passe min dreng i en lang periode han er 3½ år gammel stor kastareret hankat og vil være vaccineret i tide. Min deadline er 15. januar.

Håber virkelig der er nogen der ude der kan hjælpe mig

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Langtidspasning af kat
  • Thomine
    Thomine Tilmeldt:
    maj 2012

Følger: 2 Følgere: 12 Svar: 177
    #1   9. dec 2017 Prøv at del dit opslag, i den kattegruppe på facebook smiley
    Der er typisk lidt mere aktivitet, så det kan være du er heldig.
    Jeg har selv lige fundet nogle, som vil passe min dame i 3 måneder, da min økonomi godt nok heller ikke rækker til pension.

• #2   9. dec 2017 Personlig ville jeg foretrække pension og aftale en fast pris. Du kan være uheldig med at den kommer til den forkerte. Er der nogen i familien eller i vennekredsen der kan hjælpe?

• Jannie F
    Jannie F Tilmeldt:
    maj 2015

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 3
    #3   9. dec 2017 Desværre nej familien og vennekredsen har desværre ikke mulighed for at hjælpe. Og ja Pension er også at fortrække. Men som nævnt tidligere er det desværre en dyr løsning og har ikke budget til det ellers var det mit første valg

• #4   10. dec 2017 Ja det er dyrt men hvis du forhandler dig til en fast pris i måneden, så ved du hvad det koster og det er ikke noget der kommer bag på dig. Du kan jo lægge de penge til side som du i den periode skulle bruge til kattemad og grus? Så er noget af opholdet da betalt.

Kommentér på:
Langtidspasning af kat

Annonce