{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.460 visninger | Oprettet:

Min kat tisser på tæppet! :-( {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.

Jeg håber på at i kan hjælpe mig, jeg har en kat som hele tiden tisser på et tæppe jeg har til at ligge på badeværelse-gulvet. Jeg når sgu knap nok at få den vasket inden den er over-pisset igen. Nogen bud på hvorfor, og hvordan jeg kan løse problemet?

På forhånd mange tak. Venlig Hilsen Carina T.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min kat tisser på tæppet! :-(
  • #1   21. mar 2007 Er det bare fordi den ligger på gulvet?

-Den har nemlig lagt på en af radiatorene i en uges tid, og der har han kun lagt på den, og ikke tisset på den. Jeg troede bare at det godt kunne have noget med lugten at gøre.

• #2   21. mar 2007 Jeg har vasket tæppet op til flere gange og lagt det på gulvet, og der tissede han på den. Men så var det at jeg tænkte "fandme nej" og lod den ligge på radiatoren, siden har han ikke tisset på den. Og nej han er nemlig ikke kastreret.

• #3   21. mar 2007 Jo jeg har tænkt på at få ham kastreret, for jeg fik af vide at han godt kunne begynde på at strinte over det hele. Men jeg kom fra det igen for jeg tænkte at det gjorde lidt lige meget når han snart bliver 2 år. Men det har jeg ikke såmeget forstand på.

• #4   21. mar 2007 Hvad gør dyrelægen hvis en kat har urinvejsinfektion?

• #5   21. mar 2007 Og forresten, lige en sidste ting smiley

-Han tissede også på et tidspunkt i min kærestes klip-klapper og på et andet tæppe vi har til at stille sko på, men det stoppede han med efter jeg flyttede rundt på tingene.

• #6   21. mar 2007 Han er nemlig en inde-kat, da vi bor i en lejlighed på 2. sal.. Han får dog lov til at rende ude på altanen hver dag smiley Det kan han godt li.. Jeg har ham med hjemme ved min mor hver weekend, og der tisser han kun i sin katte-bakke.

• #7   21. mar 2007 Ja, det er rigtigt. Jeg vil bestille en tid hos dyrelægen, for jeg vil ikke ha' at han har ondt eller fejler noget. Og vil bestemt ikke ha' at han begynder at strinte over det hele. Men tusind tak for dine svar smiley

Venlig Hilsen Carina

Kommentér på:
Min kat tisser på tæppet! :-(

Annonce