361 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Opkast?? HJÆLP Opkast?? HJÆLP

min kat har kastet op et par gange i løbet af det sidste døgn...

Hvad kan det være? det har en en lidt tyk konsistens og det er lysebrunt...

Min kæreste tror det er hans kattemad, men jeg ved ik...

Hva skal jeg gøre ved ham, og hvornår skal det tages kontakt til dyrlæge???

Håber på hjælp snarest muligt.....

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opkast?? HJÆLP
  • #1   25. mar 2007 Det gør mine også lige for tiden... Det er halvt fordøjet foder der kommer op...

Ved heller ikke hvorfor!

• #2   25. mar 2007 det her ligner grød....

Min kæreste sagde godt igår mijavede som om han havde ondt, og det har han vel haft når han nu går og kaster op

• #3   25. mar 2007 Jeanette: Tak for dit bud... Tror jeg prøver at anskaffe noget kattegræs imorgen...

Det virker som om han spiser som han plejer, han er bare meget stille.....

• #4   25. mar 2007 Tager altså gerne imod flere bud.... smiley

• #5   25. mar 2007 Han kan også bare have spist for hurtigt.Der behøver ikke være noget foruroligende i at han kaster op et par gange.

• #6   25. mar 2007 Mine har gjort det over en periode på 14 dage... Hver dag....

Det der kommer op her, ligner også grød...

• #7   25. mar 2007 ok... mystisk... men jeg tror nu ik det er så alvorligt her... han spiser og drikker rimelig normalt synes jeg.... han er som sagt bare meget stille og ligger bare..

Håber da ik det fortsætter i 14 dage... det er dælme længe...

• #8   25. mar 2007 jeg går ud og investerer i en gang kattegræs imorgen og håber det så går... det er synd for min lille mis smiley

• #9   25. mar 2007 Min den miste kat, King gør det ret tit og meget og har også gjordt det længen, men når de for mad om morgen spiser han alt for hurtigt og så kaster han det op og hvis jeg ik er der spiser han det igen. det er ik noget alvorligt, det er sådan noget brunligt grød, men det er bare fordi de spiser maden alt alt for hurtigt.. så når den store kat er færdig med at spise tager jeg maden fra dem og giver dem det i løbet af dagen. og så har jeg igen problemer.

• #10   25. mar 2007 Min kat kastede også jævnligt op- med en hårbolle. Han var også langhåret. Men som Jeanette siger, så kan det godt være det..

• #11   25. mar 2007 Ja jeg lod osse Felix gå og kaste op da jeg troede det var hårbolde, hvilket så vidste sig at være et stykke plastik der sad i hans mave og der opdagede vi han havde fip.. ik for at skræmme jer men man kan aldrig gå for tit til dyrlæge.. synes ihvertfald 14 dage er meget længe at lade sin kat kaste op..

• #12   25. mar 2007 synes også 14 dage er længe..
    Nu har Mikkel ik kastet op siden ved middagstid, så håber det er slut... alligevel køber jeg noget kattegræs imorgen - håber det hjælper smiley

Men jeg takker for jeres svar

Det skal lige siges, han bliver nusset ekstra om idag, og bliver børstet lidt mere igennem end andre dage smiley hehe

• #13   25. mar 2007 Grødagtig opkast hver dag i 14 dage! Så havde jeg da godt nok taget mine katte til dyrlæge forlængst.
    Hvis det er begge katte, så er der måske noget galt med foderet. Så meget opkast er ikke normalt.

Kommentér på:
Opkast?? HJÆLP

Annonce