{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.135 visninger | Oprettet:

RC perser foder... {{forumTopicSubject}}

Vil Chili & Cæsar få nok næring ifa. kun det foder ?

Chili's mave svinger fuldstændig sidevejrs hvis hun får andet tørfoder... De får 1 dåse hills kitten vådfoder hver 2. - 3. dag til deling. Derudover kogt kylling ind imellem. Kan de klare sig på dette ?

Skal lige siges at de begge er NFO. - Grunden til jeg valgte at give dem persian RC var at det er mildere for maven og Chili har haft sådan en hård start på livet ...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  RC perser foder...
  • #1   28. mar 2007 Ok tak tina... Men nu har jeg lige set på posen min kæreste lige har købt idag, at han ikke har købt kitten udgaven... skal jeg nu forvente dårlig mave ?

  • #2   28. mar 2007 Mine får dagligt denne blanding, rystet godt sammen, med foder udelukkende fra <b>Royal Canin</b>:
    <b>Beauty & Care 32</b>, <i>54 gram</i>.
    <b>Beauty & Fit 37</b>, <i>54 gram</i>.
    <b>Fit 32</b>, <i>54 gram</i>.
    <b>Indoor 27</b>, <i>54 gram</i>.
    <b>Sensible 33</b>, <i>54 gram</i>.
    <b>Skin Care 33</b>, <i>54 gram</i>.
    <b>Babycat 34</b>, <i>108 gram</i>.
    <b>Exigent 35/30</b>, <i>108 gram</i>.
    <b>Intense Hairball 34</b>, <i>108 gram</i>.
    <b>Maine Coon 31</b>, <i>108 gram</i>.
    <b>Queen 34</b>, <i>108 gram</i>.
    - og -
    <b>Oral Sensitive 30</b>, <i>130 gram</i>.

    I alt <i>994 gram</i> tørkost om dagen, og købte i alt <i>184 kilo</i> foder á <i>19 poser</i>, til i alt <i>kr. 5.800,-</i>!

    Det holder - rundt regnet - i gennemsnit i <i>185 dage</i> (lidt over <i>et halvt år</i>).


    Potekram herfra.


  • #3   28. mar 2007 Tja,jeg har også i flere år kørt på div. varianter af RC.Det sluttede for 1 uge siden,da Diva,min lille nye devonpige,ikke kunne tåle det.Hun havde diarre og meget lind afføring.Hun var hjemmefra vant til Eukanuba og efter at have skiftet til dette,er hendes mave atter normal.

  • #4   30. mar 2007 Har du prøvet RC`s sensible? Det er super til sarte mavser.

    Selvfølelig vil de få nok næring fra RC`persian.

    Mine har i forskellige skåle:

    Babycat
    Sensible
    Mainecoon
    Outdoor
    Exigent

    fra RC

    Blander dem ikke, da jeg er af den overbevisning, at så lugter det hele ens.

    Køber 2x sensible og 1 x af alle de andre af gangen, så går det gerne op til næste køb. De holder en go mdr til mine mislinger.


Kommentér på:
RC perser foder...

Annonce