{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
985 visninger | Oprettet:

Nova - vores nye kat {{forumTopicSubject}}

Hej KG smiley

Vi har lige været ude og se på en killing fra internatet af. Selvom jeg har haft svært ved at vente så var det helt sikkert vente tiden værd at komme ud og se på lille Nova smiley

For hun er da godt nok sød, selvom der på hendes profil på deres hjemmeside stod hun var en diva synes vi det slet ikke. Hun skulle godt nok se os an først og der gik lige lidt tid så kunne jeg lokke hende op på mit skød og lege. Hun virker vildt legesyg og åben, og så er hun altså bare smuk og se på synes jeg, og se lige det udtryk hun har i øjnene smiley Hende der har hende i pleje sagde vi er de første hun sådan har vist interesse i af dem der ellers har været på besøg og se på killinger hos dem.

Fordi vi skal hen til min far i næste weekend, altså d. 12-13, har vi valgt vi først vil hente hende d. 14 for at hun ikke bliver efterladt en nat kun en uge efter vi har fået hende. Jeg glæder mig helt sindsygt og jeg kan mærke det er hvad der skal til for jeg kan komme mig bedre over Milo, selvom han aldrig vil blive glemt. Vi får også sendt billeder af hende fra da hun var helt lille smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nova - vores nye kat
Kommentér på:
Nova - vores nye kat

Annonce