{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.720 visninger | Oprettet:

Billig kattemad vs. billig kattemad {{forumTopicSubject}}

Ja, lidt underlig overskrift, men beskriver mit spørgsmål godt... :o)

Jeg har det ikke godt med whiskas og mine får RC tørfoder, men nogle gange kan der jo godt falde lidt godt ned, som en dåse vådfoder...

Men er det så lige meget om det er whiskas eller det endnu billgere discount kattemad ??... Eller er Whiskas alligevel en anelse bedre end discount.... ??

Er der nogle kloge mennesker der kan svarer mig på dit..??

VH Bettina


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Billig kattemad vs. billig kattemad
  • #1   31. mar 2007 altså altså smiley det ved ikke jeg ikke så meget om - mener whiskas er noget skidt, og jeg giver det <b>aldrig</b> til soffi, da hun har haft urinvejssten og dyrelægen var 100% sikker på det var pga vi gave hende de - selvom det kun var 1-2 gange om ugen som lidt ekstra .. s: så efter det har det kun stået på kvalitets foder herhjemme *Ss*

  • #2   31. mar 2007 Her i huset giver vi også udelukkende kvalitetsfoder. Og det ekstra består af kogt fisk eller kylling. Der kan også købes kvalitets vådfoder hos dyrlægen.

  • #3   31. mar 2007 3. håndsviden!!!
    Min mormor skulle købe julegave til mine katte- og der fik hun anbefalet Lux fra Aldi..7 kr. for en stor dåse.. Af en mand som har en dyrebutik, selv har katte og er rundt på udstillinger..
    OBS. Om det er godt eller ej- vil jeg ikke udtale mig om- men videregiver gerne nummeret til personen der anbefalet det.
    Mine har fået det en periode..


  • #4   31. mar 2007 Ok, tak for svarene :o)

  • #5   31. mar 2007 Du kan evt sammeligne indholdet i de forskellige dåser? Se hvilke der bedst opfylder kriterierne for hvad de max og min på indholde. Samt hvor mange & faktisk kød der er i.

  • #6   31. mar 2007 Vi har også af opdrætter, fået anbefalet LUX fra aldi - det får vores som vådmad.

  • #7   31. mar 2007 - En gang om dagen....

  • #8   1. apr 2007 Hae lige fået at vide af min dyrlæge at whiskas er det rene gift som jeg gav Kasper !fulgte det råd jeg fik af Azizam og gik over til Royal canin og det var også dyrlægens råd :=))

  • #11   1. apr 2007 Må indrømme at jeg ikke tror på den der med at Whiskas skal komme noget i der får kattene til at blive afhængige, mine vil ikke engang spise stadset.. Men jeg tror på at det ikke er det optimale foder for kattene, da der er rigeligt høje mængder af magnesium og andre af den slags stoffer som katte kun kan tåle i begrænsede mængder..


  • #12   1. apr 2007 Jeg giver Hills som tørfoder, men mine får altid en eller anden form for vådfoder og der er da ingen tvivl om, at Whiskas er favoritten - det er kun "mors" pengepung, der siger nej engang imellem *SS*. Men det HELT billige gider de godt nok ikke - jeg har nu i et par måneder kæmpet en brav kamp om at få dem til at spise Maxi Zoo's eget mærke (som på papiret ser ok ud) og er ved at opgive - surt, når man har overtaget en guds velsignelse af dåser fra søsteren, hvis katte HELLER ikke gad det *GG*

    Så her i huset hedder den Whiskas, Kitekat eller favoritten - kogt kylling *SS* - når den står på vådfoder.


  • #13   1. apr 2007 Mette L - Du kan jo evt give det til et internat, hvis dine stadig ikke gider det, og de vil overtage det? :o)

Kommentér på:
Billig kattemad vs. billig kattemad

Annonce