{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  for tyk kat? så se tv nu
  • #1   16. jan 2018 det endte med at katten tabte 900 g på 4 mdr
    og yderligere 500 g

    den tabte sig ved at få en kop tørkost om dagen - aner ikke hvad det var for noget foder, og hellere ikke den rigtige mængde. men der blev ikke lavet om på kosten

    og så skulle der ellers leges/motioneres. maden blev severet på øverste kradsetræ. Og så fik den en foderbold, som ikke bare skulle være helt åben
    og så fik den et løbehjul.
    det var en flot inde hankat.


  • #2   17. jan 2018 Jeg har løbehjul smiley men det er da lidt underligt at de bare siger “en kop tørkost”. Mine har fri adgang til noget godt tørfoder og så får de vådfoder to gange om dagen.
    Man skulle tro de ville have brugt vådfoder :S


  • #3   17. jan 2018 jeg er ikke helt enige med de der amerikanere. de har mange mærkelig ting når det kommer til katte, og pleje af katten.
    netop det der med at man kun foder 2 gange om dagen. mine har tørkost stående 24/7.
    men jeg ved også godt at der findes katte som bare ikke kan styre det med at have foder stående hele tiden. vi havde en på kv som vi solgte. han kom retur efter 1 mdr, og her havde han taget 2 kg på. han havde haft mad stående hele tiden, og han havde ædt det hele.
    personligt har jeg ikke haft problemer med at lærer mine det.

    jeg syntes så at det er godt at de viser at der skal motion til. for de glemmer de fleste. det er så en lidt dyr motionscykel da skal have... smiley


Kommentér på:
for tyk kat? så se tv nu

Annonce