Amira og jeg er alene... {{forumTopicSubject}}
For næsten en uge siden flyttede Amira og jeg for os selv, da min kæreste havde "glemt" at sige han har været sammen med en anden pige i sommers...
- Det er super svært, især da jeg i virkeligheden ik må have kat i denne lejlighed og Amira er helt sikkert drægtig... Men jeg går for alt i verden ik af med hende... hun er alt jeg har nu...
Mærkeligt som det hele pludselig kan blive vendt på hovedet.. Det ene øjeblik er man glad og glæder sig til at få killinger, og det andet er ens hverdag fuldstændigt ødelagt... Amira har heldigvis taget flytningen rigtigt pænt, man kan slet ik mærke på hende at det er nyt.
Har besluttet mig for at holde mig så glad som muligt for Amiras skyld, og så fokusere på at hun skal have killinger... Er glad for at jeg i det mindste kan dele glæden ved de kommende små med jer herinde...
feb 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 2 Emner: 102 Svar: 946
Ja det kan sgu være svært at være menneske med følelser en gang imellem.
Jeg håber du kommer over bruddet med kæresten (eks - kæresten), og at din kat må få nogle dejlige dejlige killinger som kan skabe lidt liv i lejligheden
Knus Sanne
jun 2005
Følger: 2 Følgere: 16 Emner: 58 Svar: 336
nov 2006
Følger: 59 Følgere: 58 Emner: 105 Svar: 577
men vil nu sige at du har verdens dejligste kat og hvis du får en lilling der ligner og du skal sælge tror jeg gerne vi vil have den c",)
det er trist det med ekser dem har jeg haft alt for mange af og de har alle været utro og det er ikke spor sjovt
jun 2006
Følger: 71 Følgere: 71 Katte: 10 Emner: 147 Svar: 6.307
maj 2005
Følger: 20 Følgere: 18 Katte: 4 Svar: 231
Og hey.. It's his loss, right..
Men det bliver dejligt når de små kommer.. Fulde af ubetinget, barnlig kærlighed ^^
Amira og jeg er alene...