{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.188 visninger | Oprettet:

kat prutter - meget {{forumTopicSubject}}

jeg har Speedy, som er ved at blive en ældre herre på snart 14 år
han er begyndt at spise en hel del vådfoder. spiser da godt nok også tørkost. Men er meget glad for vådfoderet, og så har han samtidigt fundet ud af at han bare kan komme ned i køkkenet - noget han ikke har gjort i de 3½ år vi har boet her på langeland. ved ikke hvorfor han lige pludselig ikke ville ned. og ved hellere ikke hvorfor han lige pludselig opholder sig mere hernede end ovenpå. ulempen er så at han har mere adgang til vådfoder end tidligere, og det mener han så at man skal spise. før spiste han mest tørfoder, og her var der ingen prutter.

men for f... hvor han er begyndt at prutte. det lyder værre end hestenes prutter. og de stinker næsten lige så slemt som de lyder

er det pga vådfoderet?

det er en blandet landhandel jeg har i vådfoder. har vel 10 forskellige slags, så det er blandet det som kommer på gulvet

hvad kan man gøre ved det? altså ud over at undgå for meget vådfoder?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kat prutter - meget
  • #1   27. jan 2018 Tror det er en overgang, han har jo skiftet foder hurtigere end godt er.
    Jeg ville lige få tjekket ham og hans tænder, for dårlige tænder kan jo gøre, at blød mad er bedst, og han er en ældre herre, som har ændret adfærd så et senior tjek er da på sin plads.


  • #2   27. jan 2018 den havde jeg faktisk slet ikke tænkt over at det kunne være fordi han i bund og grund har skiftet foder.

    han får også lige et tjek oveni


  • #3   29. jan 2018 En seniortjek ville sikkert være en god ide, det kan jo også være noget begyndende gigt.

  • #4   29. jan 2018 det har han faktisk haft i flere år. tror også at det er derfor at han har opholdt sig på 1. sal i de 3 ½ år vi har boet her. men her før jul begyndte han at komme ned. har dog gjort det nogle gange i de år. men nu er det blevet fast hver dag og han er også begyndt at sove i sofaen om aftenen. har en mistanke om at han ikke gider min siam i øjeblikket. Mio (siam) vil nemlig putte med ham hele tiden. men nu gider han ham altså ikke om dagen. Om natten ligger de godt nok og putter sammen i min seng

    han får canosan og det virker rigtig godt på ham.

    har været mere obs på ham i går, og han har lige klap været så slem med hans prutteri i går.


Kommentér på:
kat prutter - meget

Annonce