{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP!! Min kat er urenlig
  • #1   10. apr 2007 han har aldrig gjort det før.... men det kan vel sagtens komme lige pludselig

det skal siges at vi allerede har 3 bakker i huset...

• #2   10. apr 2007 Hej mille

Hvor lang tid har I haft Jeres hankat? Og er der sket større ændringer siden I fik ham??

Måske er han stresset over et eller andet og viser det på den måde smiley Men jeg ville lige få han undersøgt for urinvejsinfektion i første omgang smiley

• #3   10. apr 2007 En urinprøve fra en kat BEHØVER ikke være besværlig at få (jeg kan ikke rigtigt forestille mig at få en kat til at tisse i et glas ;)). Min dyrlæge tager ganske simpelt en prøve med en kanyle direkte ind i blæren og trækker nok urin ud til at lave test på. Hvis man har flere katte og/eller de går ude, kan kattens behandling ikke vente på, at man tager den "på fersk gerning"

• #4   11. apr 2007 Mille J - Urinvejssygdom kan godt vise sig meget pludseligt. Så det vil være en god ide, hurtigt at få ham tjekket ved dyrlægen. Hvis det er krystaller kan de stoppe urinrøret helt til, hvilket ikke bare er særdeles smertefuldt, men også livstruende.

• #5   11. apr 2007 annette- vi har vel haft ham i omkring 2 måneder nu....

det samme med vores anden blue R.

hmm.. næeh derer ikksket nogen ændringer.... men det er ikk så længe siden vores skovkat bla. var i løbe tid det er vel en lille måned siden... men det sku vel ikk ku gå ind og gøre det?

Kommentér på:
HJÆLP!! Min kat er urenlig

Annonce