842 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Kat tisser konstant, Kat tisser konstant,

Ja, jeg er nød til at oprette endnu et indlæg...

Min hunkat har lige været i løb, og jeg havde problemer med at hun strintede over det hele....

Lidt efter, så satte hun sig ned og tissede en stor tår, og nu er det blevet til at hun både strinter og tisser tårer stortset over alt...

Hun har lige været oppe ved mig her ved computeren, hun vedner rumpetten til, og tisser nogle dråber på mig, før jeg skubber hende væk...

Det er, rent ud sagt P****Irriterende...

Hun har yndlingsteder at tisse, hvor hun tisser mange gange dagligt, Får man øjenkontakt med hende eller snakker til hende kommer hun hen til en og vender rumpen til og strinter.

Hun skal sterilliceres på mandag, men der er godt nok mange dag til, hvis hun fortsætter det her... Og hvor stor er sandsynligheden for at hun holder op med at tisse/strinte når hun bliver sterilliceret. For jeg synes godt nok ikke at jeg laver meget andet end at tørre tis op...

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Balancering af vaskemaskine 1.146 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Udskiftning af vandhane 600 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 975 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kat tisser konstant,
  • #1   17. apr 2007 Jamen blærebetændelse.... Så gør det vel ondt når hun tisser... Og det er som om at hun gør det bevidst, og når man tager fat i hende så 'gør hun sig dejlig'...

• #3   17. apr 2007 Jeg ved ikke hvor længe en kat er i løb, men hun har da strintet i måske 14 dage...

Hun gør sig stadig en del underdanig overfor os og vores hankat.. Men det har da været noget mere end hvad det er nu alligvel...

• #4   18. apr 2007 stresssssss - få hende neutraliseret smiley

• #5   18. apr 2007 Britta - Jeg vil prøve at høre dyrlægen.. For hun både strinter og sætter sig ned og 'rigtigt' tisser. Men det virker ikke som om det gør ondt på hende..

Hun skal til dyrlæge på mandag. Han har desværre ikke en tid før... Jeg har bare haft det udskudt, da jeg aldrig har oplevet at det var et problem med mine tidligere katte.

Men på mandag sker det .. ;o)

• #6   19. apr 2007 hej jeg har en lille pige som lige har været i løb for første gang hun tissed også rundtomkring hvilket jeg er træt af som du, men tror simpelthen også det fordi hun ik har parret sig!

Kommentér på:
Kat tisser konstant,

Annonce