{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.550 visninger | Oprettet:

Pibende vejrtrækning {{forumTopicSubject}}

Hejsa. Min norske skovkat på 10 år, har de sidste par år en gang i mellem haft en pibende vejrtrækning når han trækker vejret ind - ikke når det kommer ud, der er det lydfrit. Før troede jeg bare han havde den lyd fordi han følte sig intimideret af mig, hvis jeg stod/sad på en intimiderende måde overfor ham. Men det indenfor det sidste halve års tid synes jeg, at lyden er der oftere end det plejer. Det er ikke altid jeg kan høre ham, så ud fra min observation er det ikke en konstant lyd. Når han spinder er der heller intet, kun meget få gange at hans spinderi bliver lidt pibende, men det syns jeg blot er grundet måden jeg kæler med ham på, når det sker. Vi kan altid høre ham når han kommer ind i soveværelset om aftenen og sætter sig på gulvet (altså pga den pibende vejrtrækning), mit spørgsmål går på om jeg skal tage ham til Dyrelæge? Jeg har prøvet at google det og læst om polypper og orm osv. Men syns ikke at han har vejrtrækningsproblemer eller besvær udover den lyd der? Han form virker os ok, selvom han er lidt til den buttede side (7kg norskskovkat). Han har døjet med noget kløe længe som vi ikke har fundet forklaringen på endnu, har prøvet at skifte foder og han har fået behandling mod loppeallergi også uden den store virkning. Ved ikke om det kan have en sammenhæng? Han er indekat og har haft ham i 10 år smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pibende vejrtrækning
Kommentér på:
Pibende vejrtrækning

Annonce